سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر برنامه‌های بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور درباره احتمال پیوستن علی کریمی به عجمان گفت: صحبت حضور کریمی در تیم‌های دیگر همیشه مطرح است ولی در این مورد باید یکی، دو هفته دیگر صبر کرد.

محمودرضا فاضلی در گفتگو با  مهر ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت اشکان دژآگه در تیم فولهام انگلستان تصریح کرد: اشکان چند روزی است که تمریناتش را شروع کرده و هر روز یک مقدار زمان و فشار تمرینش را بیشتر می‌کند. او از روز گذشته به تمرینات گروهی تیم فولهام اضافه شده است و هر روز آماده‌تر می‌شود.

وی درباره احتمال حضور دژآگه در بازی تیم ملی برابر کره جنوبی تاکید کرد: این موضوع به میزان آمادگی اشکان و همچنین نظر سرمربی تیم ملی ایران بستگی دارد.

مدیربرنامه‌های مسعود شجاعی در خصوص سکونشینی این بازیکن در تیم فوتبال اوساسونا هم یادآور شد: باید قبول کنیم که مسعود از یک مصدومیت طولانی مدت بازگشته و نیاز به زمان دارد. او با تیم خوب تمرین می‌کند و مشکلی ندارد. باید دید در هفته‌های بعد چه اتفاقی رخ می‌دهد.

پس از آنکه مانوئل ژوزه، سرمربی پرسپولیس با علی کریمی به مشکل خورد، بحث پیوستن این بازیکن به باشگاه عجمان امارات مطرح شد. فاضلی در این باره گفت: بالاخره علی در داخل و خارج از ایران بازیکن اسم و رسم داری است که صحبت حضور او در تیم‌های دیگر همیشه مطرح است. الان نمی‌توانم درباره این پیشنهاد صحبت کنم. باید یکی دو هفته دیگر صبر کرد چون کریمی تصمیم گیرنده نهایی است.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه کریمی در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده است. البته ما نمی‌توانیم درباره این مشکل قضاوت کنیم ولی تداوم این مسئله نه برای کریمی و نه برای پرسپولیس خوب نیست.

کد خبر 186606
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز