همشهری آنلاین: ششمین گفتگوی مطبوعاتی رئیس جمهوری با خبرنگاران داخلی و خارجی، روز سه‌شنبه 14 فروردین، برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور در این مصاحبه مطبوعاتی که بعد از ظهر سه‌شنبه ساعت ‪ ۱۵/۳۰‬دقیقه برگزار می‌شود، آخرین مواضع ایران را در خصوص مسایل مختلف و جدیدترین تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای تشریح خواهد کرد.

رییس جمهوری روز یکشنبه در پایان سفر دو روزه خود به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: مردم ایران بزودی اخبار جدیدی از تحولات هسته‌ای کشورمان خواهند شنید.[جزئیات بیشتر]

این نشست که همزمان با هفته وحدت و پایان تعطیلات نوروزی برگزار خواهد شد، به طور مستقیم از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

گفتگوهای قبلی رییس جمهوری با نمایندگان رسانه‌های گروهی به این ترتیب بود که پنجمین مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهوری ایران بیست و سوم آذر ماه سال ‪ ۸۵‬با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.

چهارمین مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهوری هفتم شهریورماه گذشته همزمان با ششمین روز از هفته دولت و در آخرین روزهای اولین سال فعالیت دولت نهم برگزار شد.

سومین مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهوری در تاریخ ‪ ۲۴‬دی ماه سال ‪ ۱۳۸۴‬در تهران بود و دومین مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهوری نیز چهارم اردیبهشت ‪۱۳۸۵‬ در محل سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و نمایندگان بیش از ‪ ۴۸‬رسانه داخلی و ‪ ۴۰‬رسانه خارجی شامل شبکه‌های مختلف بین‌المللی، خبرگزاریها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی حضور داشتند.

نخستین گفتگوی احمدی نژاد با خبرنگاران داخلی و خارجی هم پنجم تیر ‪ ۱۳۸۴‬و دو روز پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و قبل از شروع رسمی دوره ریاست جمهوری وی در محل شورای شهر تهران واقع در خیابان بهشت برگزار شد.

کد خبر 18581

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز