همشهری‌آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری تهران در ساخت باغ موزه دفاع مقدس تلاش ارزنده‌ای داشته است، گفت: با ساخت باغ موزه دفاع مقدس، خیلی خوب توانسته‌اند گوشه‌ای از فداکاری و ایثار گری‌های ملت مان را به تصویر بکشند و از تکنولوژی‌های جدید هم به خوبی استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار "تهران سما" دکتر علی لاریجانی در حاشیه افتتاح باغ موزه دفاع مقدس با بیان این مطلب اظهار کرد: با ساخت باغ موزه دفاع مقدس، با هدایت و برنامه ریزی خوبی توانستند مسیر جنگ را برای کسانی که در کوران جنگ نبودند و امروز می خواهند به جنگ دقتی داشته باشند به نمایش بگذارند و از چگونگی آغاز جنگ و حوادث مختلفی که در جنگ موثر همه چیز را نشان دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه افرادی که در جنگ حضور داشتند بر ساخت باغ موزه نظارت کرده اند، این پروژه از دقت خوبی هم برخوردار است و توانسته اند حوادث مختلف را با دقت و ظرافت به نمایش بگذارند. لاریجانی تصریح کرد: پروژه باغ موزه دفاع مقدس از نظر تکنیکی خیلی ارزشمند است و از نظر دقت محتوایی نیز همین طور.

وی با بیان اینکه از دکتر قالیباف شهردار تهران که خودشان از فرماندهان جنگ بودند تشکر می کنم که میراث خوبی را در ایران به یادگار گذاشتند گفت:این میراث، میراث زنده و پرتحرکی برای جوانان ما خواهد بود تا درک ملموسی از جنگ را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت های عمرانی شهرداری تهران را طی چند سال اخیر چگونه می بینید گفت: عملکرد شهرداری تهران بسیار خوب بوده و من فکر می کنم سیمای شهر تهران کاملا تغییر کرده است. چه در مناطق جنوب و شمال و چه در مناطق غرب و شرق، کارهای بسیار ارزشمند صورت گرفته است.

شایان ذکر است رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار تهران از هفت تالار باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند و باغ موزه دفاع مقدس به طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 185795
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز