همشهری‌آنلاین: کارگردان فیلم سینمایی محمد(ص) در واکنش به انتشار فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: به‌زودی از پس همه این لجن‌ پراکنی‌ها، چهره زیبای خورشیدی او رخ خواهد کرد.

مهر نوشت: در پی اهانت به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)، مجید مجیدی کارگردان برجسته سینمای کشور که هم‌اکنون در حال ساخت فیلم سینمایی محمد(ص) است، پیامی بدین شرح منتشر کرد:

پیامی به اربابان حلقه‌ها

حالا همه فهمیده‌اند که شما در هراس افتاده‌اید که پیام مهر مکتب رسول مهربانی، می‌خواهد شرق و غرب را بگیرد. پس گاه به قاعده طالبانی می‌خواهید چهره خشن و خونریزی از مکتبش به چشم جهانیان درآورید و گاه به دستاویز هنرپیشگی می‌خواهید دروغ و دغل را جانشین حقیقت و راستی کنید.

اگر آن روز که آیه‌های شیطانی از دلی کینه‌توز بر صفحه کتاب جاری شد و قلم‌هایی که تاب زیبایی چهره نگار را نداشتند کاریکاتوری کردند، با ذره‌ای غیرت و حمیت قدرتمدارانی که اینک یکی پس از دیگری از تخت فرو می‌افتند رو به رو می‌شدیم، امروز شما جسارت و جراتی این‌چنین نمی‌‌یافتید.

چشم به راه باشید به‌زودی از پس همه این لجن‌ پراکنی‌ها، چهره زیبای خورشیدی او رخ خواهد نمود و روسیاهی به شما سیاه‌دلان خواهد ماند.

کد خبر 184441
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز