همشهری آنلاین: در پی انتشار فیلم آمریکایی توهین‌آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص)، سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن اعلام بیزاری و محکومیت شدیداللحن این حرکت نفرت‌انگیز، از مسلمانان سراسر جهان دعوت کرد تا برای دفع قاطع این فتنه بزرگ به پا خیزند.

سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: هجمه گسترده غربی‌ها به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی سابقه‌ای طولانی دارد، اما در دهه اخیر گستردگی و شدت بیشتری پیدا کرده و شکل زنجیره‌ای به خود گرفته است. دلیل این رویکرد خطری است که جهان معنویت‌زدایی‌شده غرب از ناحیه اسلام و پیام رهایی‌بخش آن احساس می‌کند.

موج بیداری اسلامی‌ای که در یکی دو سال اخیر متأثر از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه شکل گرفته و متحدان استرات‍ژیک سردمداران غربی و حامیان منطقه‌ای رژیم جعلی اسرائیل را سرنگون کرده و نیروی مردمی عظیمی را حول محور اسلام در این نقطه متمرکز ساخته است، موجب نگرانی و وحشت صهیونیست‌ها و نظام به‌ اصطلاح لیبرال‌ دموکراسی غربی گردیده است، به نحوی که آنان را وادار ساخته تا اهداف مقدس این نهضت‌های آزادیبخش را به نفع نیات شوم خود مصادره به مطلوب نمایند.

در پی اقدامات موهنی که طی یکی دو سال اخیر علیه اسلام صورت گرفت که توطئه ننگین قرآ‌ن‌سوزی و انتشار تصاویر موهن درباره مقدسات اسلامی از آن جمله بودند، و در همه این اقدامات شوم رد پای صهیونیسم بین‌‌الملل این غده سرطانی جهان اسلام نمایان است، این بار جهان استکبار با انتشار فیلمی توهین‌آمیز درباره ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) به میدان آمده است تا شدت کینه‌توزی و دشمنی خود را با این آیین نورانی و رهایی‌بخش به نمایش بگذارد. جهان کفر با این اقدامات بر این باور است که می‌تواند نور اسلام را که شعاع‌های تابنده‌اش دل‌های میلیون‌ها انسان آزاده را در اقصی نقاط کره زمین پر از امید و ایمان کرده است خاموش گرداند، غافل از آنکه نور خدا خاموش‌شدنی نیست.

سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام انزجار از اقدام حساب‌شده آمریکایی‌ها در انتشار این فیلم موهن و ضمن محکومیت قاطع و شدیداللحن آن، این مصیبت بزرگ را به ساحت پاک و نورانی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)، حضرت ولیعصر (عج)، همچنین به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان و مردم مسلمان ایران تسلیت عرض نموده، از تمامی ملل اسلامی می‌خواهد تا با حضور خود در صحنه و درخواست از دولت‌های مبتوع خود برای برخورد قاطع با این توهین بزرگ، که مورد حمایت صهیونیسم جهانی و دولت‌های مستکبر غربی است، مانع از استمرار این‌گونه توطئه‌ها گردیده و قدرت مردمی آیین جهانی اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

کد خبر 184418

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز