دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش موزیکال «داستان گرگ خیالباف» به کارگردانی مهدی مهدی آبادی در تماشاخانه پارین واقع در موزه زمان اجرا خواهد شد.

نمایش کودک

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی آبادی که خود این نمایش را نگاشته است در این‌باره می‌گوید: این داستان روایتگر داستان گرگ قصه‌ها است که تصمیم می‌گیرد به سرزمین انسانها بیاید، اما پس از اینکه پا به سرزمین انسانها می‌گذارد و در میان آنها زندگی می‌کند و با انسانها دوستی می‌کند، پی می‌برد که در انسانها هم خوی گرگی وجود دارد؛ حتی بیشتر از گرگ‌ها و باز تصمیم می‌گیرد به سرزمین قصه برگردد و با خود می‌اندیشد: "هیچ گرگی وقتی به دنیا میاد قرار نیست آدم بشه ولی آدما بعد از یک مدت ممکن گرگ بشن ...".

وی همچنین می‌گوید: اجرای ما و فعالیت‌های اجتماعی به تماشاگر این امکان را می‌دهد که همراه با سرگرمی با مسائل مهم و مضامین پیچیده درگیر شود و آنها را از طریق سحر و جادوی تاتر کشف کند.

این نمایش از روز دوشنبه 21 شهریور ساعت‌های 10 و 19 به مدت یک ماه روی صحنه خواهد بود.

تماشاخانه پارین در خیابان ولی عصر، بعد از پارک وی، خیابان سرلشگر فلاحی(زعفرانیه)، نبش بغدادی، موزه زمان واقع شده است و تلفن رزرو:22182950 داخلی 25 - 09353866376 می‌باشد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار: ندا فیروزه، علا سیادت،مینو آقایی مهر. آهنگساز: رضا شعبانی، طراح صحنه: آرش شریف زاده، بازیگران: بهاره میرزاپور، ناصر احمدی فر، محمد فیاضی، سپیده کرمی و شادی کارآئین، طراح پوستر: نیلوفر وارث.

کد خبر 184132

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز