شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بلیت نمایش "شاهزاده خوشبخت" نوشته اسکار وایلد و به کارگردانی علیرضا دهقانی که از یکشنبه 19 شهریور در تالار هنر روی صحنه است، از طریق شماره‌های 88813440- 88306640 و 09121985181 پیش فروش می‌شود.

پوستر تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش که با حضور گروه حرکات موزون "خنیا" روی صحنه است، بر اساس شاهکار ادبیات داستانی کودکان، داستان "شاهزاده خوشبخت" نوشته "اسکار وایلد" و توسط دهقانی برای اجرای صحنه تنظیم شده است.

"شاهزاده خوشبخت" داستان دوستی مجسمه‌ای با شکوه در میدان شهر و یک پرستوی مهاجر را به نمایش می‌گذارد که با واقعیت‌های زندگی مردم عادی روبرو می‌شوند و به یاری آنها می‌شتابند.

در این نمایش ماندانا عبقری، محمد نوحیان، محمود فیضی، هرلاند بیگدلی، روژین ستاری، نازنین قدس مهدوی، سمیه ثقفی و سپیده در بندی به عنوان بازیگر و عروسک گردان حضور دارند.

طراحی و ساخت عروسکها را نیز زهرا جعفری انجام داده است.

نمایش شاهزاده خوشبخت که این روزها با استقبال خوب تماشاگران روبرو شده، یک نمایش زنده عروسکی بر پایه حرکات موزون و باله است.

موسیقی متن نمایش نیز از میان آثار برجسته کلاسیک جهان انتخاب شده است.

نمایش "شاهزاده خوشبخت" برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی و کارگردانی شده و تا 20 مهر ماه ساعت 18 هر روز به جز شنبه‌ها روی صحنه می‌رود.

 

کد خبر 184514

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز