همشهری آنلاین: گروه کرجا از کشور ایتالیا با دو نمایش "آلیس در سرزمین عجایب" و "باغچه‌های پلاستیکی" در بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، شهرام کرمی دبیرجشنواره نوزدهم با اعلام این خبر گفت: گروه تئاتر کرجا با کارگردانی سالواتوره تراماسر از کشور ایتالیا تازه‌ترین نمایش خود به نام "آلیس در سرزمین عجایب" را در بخش بین‌الملل جشنواره نوزدهم اجرا می‌کنند.

وی در معرفی دومین نمایش کشور ایتالیا گفت: از جمله برنامه‌های مرور این کمپانی، اجرای نمایش "باغچه‌های پلاستیکی" خواهد بود.

این نمایش که در اکثر کشورهای دنیا اجرا شده در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور داشت و با استقبال تماشاگران نیز روبرو شده بود.

وی در معرفی این گروه ایتالیایی افزود: گروه کرجا یکی از معروفترین و معتبر ترین گروه‌های تئاتری ایتالیا است که آثارش را در جشنواره‌های مختلف جهان به نمایش در آورده و برای خانواده تئاتر ایران نیز ناشناخته نیست.

این کمپانی با نمایش دکتر فینکنشتاین نیز در دوره‌های گذشته جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشته است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان 16 تا 22 مهرماه در شهرهمدان برگزار می‌‌شود.

کد خبر 183145

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز