گروه شهری: براساس نظرسنجی انجام شده، بیش از 80درصد از شهروندان تهرانی از اجرای پروژه‌های عمرانی شهر تهران، رضایتمندی مطلوب دارند.

بزرگراه

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از تمامی مناطق شهری تهران بوده و جمعیت آنها 980 نفر بود.براساس این گزارش شهروندان تهرانی رضایتمندی از پروژه‌های در دست اجرای شهر تهران را با سه گزینه مطلوب، متوسط و بد پاسخ دادند. از 980نفر شرکت‌کننده در این نظرسنجی، 792نفر یعنی 80.8درصد از شرکت‌کنندگان رضایتمندی کلی خود از پروژه‌های در دست اجرا را مطلوب عنوان کردند. 123نفر یعنی12.5درصد شهروندان نیز رضایتمندی خود را در حد متوسط اعلام کردند و تنها 65 نفر یعنی 6.7درصد از شهروندان رضایتمندی خود از پروژه‌های در دست اجرا را اندک دانستند.

همچنین در این نظرسنجی بزرگراه امام علی به‌عنوان مؤثرترین و مهم‌ترین پروژه عمرانی شهر تهران رتبه اول را به‌دست آورد.
بزرگراه امام علی با کسب 40درصد نظرات مردم مؤثرترین و مهم‌ترین پروژه عمرانی شهر تهران دانسته شد و پس از آن نیز تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر با کسب 36درصد از نظرات مردم به‌عنوان دوم دست یافت. بزرگراه آزادگان نیز 14درصد نظرات مردم را به خود اختصاص داد و بزرگراه شهید زین‌الدین و شهید خرازی نیز در جایگاه چهارم با هشت درصد نظرات مردم به‌عنوان مهم‌ترین پروژه عمرانی شهر تهران معرفی شد.

همچنین در این نظر سنجی تونل نیایش و بزرگراه طبقاتی صدر با 44درصد نظرات مردم خاص‌ترین پروژه شهری قلمداد شد.
دریاچه چیتگر با کسب 29درصد نظرات مردم در جایگاه دومین پروژه خاص شهری نشست و ادامه بزرگراه یادگار نیز با کسب 11درصد رتبه سومین پروژه خاص شهر تهران را به‌دست آورد. تونل امیر کبیر، مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب و تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و محمد علی جناح نیز در این نظرسنجی هر کدام به‌ترتیب هشت، شش و دو درصد از نظرات مردم را از آن خود کردند.
مشروح این نظرسنجی در ویژه‌نامه عمران‌شهر امروز منتشر شده است.

کد خبر 183948
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز