شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک شرکت انگلیسی حکم اخراج یکی از کارکنانش را با اس ام اس (SMS) برایش فرستاد : !U R SCKD

شرکت مزبور از اس ام اسی که فرستاده بود  دفاع کرد و آن را اقدامی در جهت حفظ تماس با فرهنگ جوانان خواند!

به گزارش فرانس‌پرس به نقل از روزنامه "ساوث ویلز ایکو" کتی تانر دستیار فروش 21 ساله  هنگامی که به علت عود میگرن در مرخصی بود پیام متنی اخراجش را دریافت کرد.این اس ام اس  می‌گفت:" ما دیگر به خدمت شما نیازی نداریم... به خاط صرف وقتتان با ما متشکریم."

 تانر گفت:"فکر نمی‌کنم درست باشد حکم اخراج را با اس ام اس برای آدم بفرستند.دست کم باید رو در رو با من صحبت می‌کردند. از یک طرف  اگر مریض باشید و بخواهید سرکار نروید باید حتما تلفن کنید و فرستادن اس ام اس را قبول نمی‌کنند و از طرف دیگر اخراج‌شدن را با پیام متنی اطلاع می‌دهند که نشان‌دهنده معیارهای دوگانه آنهاست."

چندین کارمند ارشد شرکت Blue Banana ، کارفرمای تانر،که یک مغازه فروش جواهر و سوراخ کردن بدن در کاردیف مرکز ویلز دارد از این تصمیم دفاع کردند.

رئیس شرکت افزود که تحقیقات داخلی در مورد متناسب بودن این عمل انجام خواهد شد. مدیر فروش شرکت مدعی شد که بعلت عدم امکان دسترسی مستقیم به تانر برای او اس ام اس فرستاده شده است.

و بالاخره رئیس فروشگاه شرکت در کاردیف این اقدام را منصفانه خواند زیرا به قول او پیام متنی فرستادن به بخشی از "فرهنگ جوانان" بدل شده است.او گفت:" کسب و کار ما به جوانان مربوط است و در همه بخش‌های فرهنگ جوانان فرستادن اس ام اس  به وسیله اصلی ارتباط بدل شده است."

کد خبر 1838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز