همشهری‌آنلاین: رئال مادرید با پیروزی خانگی 2 بر یک مقابل بارسلونا، قهرمان سوپر جام اسپانیا شد

رئال - بارسا

به گزارش ایسنا، دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا در حالی در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که بارسلونا بازی رفت را 3 بر 2 برده بود اما بازی برگشت سرنوشت متفاوتی داشت و این بار شاگردان مورینیو به برتری 2 بر یک رسیدند تا به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر برند. حالا بیش از هر چیزی اشتباه فاجعه بار والدس در بازی رفت که قصد دریبل زدن مهاجم رئال را در دقیقه 90 داشت اما منجر به گل دوم این تیم شد، بیش از هر چیزی به چشم می آید.

در دیدار برگشت، رئالی ها شروعی طوفانی داشتند و دوبار در دقایق 11 و 19 به ترتیب توسط هیگواین و کریستیانو رونالدو به گل رسیدند. اخراج آدریانو در دقیقه 28 وضعیت آبی- اناری پوشان را بدتر کرد.

درست در دقیقه پایانی نیمه اول لیونل مسی با یک ضربه کاشته مهارنشدنی نتیجه را 2 بر یک کرد تا امیدهای بارسا زنده شود اما در نیمه دوم رئالی ها بسته تر بازی کردند، هر چند هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. در نهایت این دیدار در نیمه دوم گلی نداشت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتیجه 4 بر 4 شود و رئال مادرید به لطف گل زده در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر برد و ویلانووا در اولین تجربه سرمربی گری اش مقابل مورینیو تسلیم شود.

 

کد خبر 182907
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز