همشهری آنلاین: فوتبال هنوز هم داستان‌های دلگرم‌کننده خود را دارد. ژوزه مورینیو در رخدادی کم‌نظیر یک رفتگر نیازمند مکزیکی را از خیابان‌های سرد مادرید نجات داد و او را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی رئال‌مادرید مشغول به کار کرد.

آبل رودریگس

آبل رودریگس، رفتگری 41 ساله در شهر لس‌آنجلس از هواداران سرسخت رئال‌مادرید است. او مقدار دلارهای ناچیزی را که از شغل خود در طول زندگی به دست آورده بود، قبل از بازی برگشت رئال‌مادرید و بارسلونا در لیگا که با برتری دو بر یک مادریدی‌ها به پایان رسید، صرف خرید بلیت برای رفتن به اروپا و تماشای دیدار رئال‌مادرید و بارسلونا کرد.

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، با این حال او به دلیل قیمت بالا نتوانست بلیت بازی را خریداری و هتلی را در این شهر رزرو کند تا آرزوی دیدن ال‌کلاسیکو برایش به رویایی دست‌نیافتنی تبدیل شود.

رودریگس بی‌اعتنا به همه چیز در بدو ورود به مادرید به زمین تمرین رئال‌مادرید رفت تا بتواند از نزدیک تمرین قهرمانان خود برای بازی در ال‌کلاسیکو را از نزدیک ببیند.

او پیش از این در طول سفر غول‌های فوتبال اسپانیا به کالیفرنیا در تابستان سال قبل یکی از توپ جمع‌کن‌ها بود که نیروهای امنیتی او را از ورزشگاه دور کردند.

در نهایت این فرد مکزیکی 5 ساعت در برف در کنار زمین تمرین رئال‌مادرید نشست تا این‌که اتفاق موردنظرش رخ و دیدار با ژوزه مورینیو همه چیز را برایش تغییر داد.

مورینیو که در خودرو دستیارش بود، متوجه حضور این فرد در کنار زمین شد و به سمت او حرکت کرد. آقای خاص چهره این فرد را که در طول سفر رئال‌مادرید به آمریکا دیده بود، به خاطر آورد و از او پرسید: "اینجا چکار می‌کنید؟"

آبل رودریگس

رودریگس در پاسخ گفت: "برای دیدن بازی از آمریکا به این‌جا آمدم اما جایی برای رفتن ندارم."

سپس ژوزه مورینیو برای این فرد مکزیکی در هتل محل اقامت رئال‌مادرید یک اتاق رزرو کرد و یک بلیت وی‌آی‌پی به او داد اما این پایان کار نبود.

"مو" شب قبل از ال‌کلاسیکو سر میز شام به این فرد مکزیکی پیشنهاد داد تا به عنوان یکی از اعضای تدارکات به کادر فنی رئال‌مادرید اضافه شود تا در بازی رئال‌مادرید و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یکی از کادر رئال‌ به فعالیت یپردازد. اتفاقی که اشک شوق را رد چشمان این رفتگر مکزیکی جاری کرد.

در نهایت آبل رودریگس در دیدار رئال‌مادرید و منچستریونایتد در اولدترافورد به عنوان یکی از تدارکات باشگاه اسپانیایی حاضر شد. او اصرار همسرش را دلیل سفر به اروپا برای دیدن بازی رئال‌مادرید عنوان کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 208981
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز