همشهری آنلاین: دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان از تاریخ 14 تا 15 شهریور 1391 به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود.

 اجلاس دو روزه خبرگان رهبری در روزهای سه‌شنبه 14 شهریور و چهارشنبه 15 شهریور در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی واقع در خیابان امام خمینی(ره) تشکیل می‌شود.

در این اجلاس بعد از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید رییس مجلس خبرگان سخنرانی خواهد داشت و برخی طرح‌های پیشنهادی در جهت انتخاب اعضای کمیسیون‌ها بررسی خواهد شد.

دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان علاوه بر نطق‌های قبل از دستور و سخنرانی رییس مجلس برنامه‌های دیگری خواهد داشت؛ از جمله این برنامه‌ها مراسم تحلیف دو تن از نمایندگان خبرگان است که در انتخابات میان‌دوره‌ای از خراسان رضوی و کردستان به این مجلس راه یافتند، همچنین انتخاب کمیته پنج نفره برای تمرین و پیشنهاد محورهای بیانیه‌ پایانی، بررسی برخی طرح‌های پیشنهادی در جهت انتخاب اعضای کمیسیون‌ها، سخنرانی دو شخصیت سیاسی مدعو در اجرای تبصره یک و دو از ماده 52 آیین‌نامه، گزارش جلسه مشترک هیات رییسه با کمیسیون‌ها و اجلاس با توجه به تبصره دو ماده 15 آیین‌نامه خواهد بود.

این اجلاس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت جلسات کاری برگزار خواهد شد، در روز پنج‌شنبه نیز نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار خواهند داشت و به زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) خواهند رفت.

طرح‌های عرضه شده در این اجلاس برای هر چه بهتر انتخاب شدن اعضای کمیسیون‌ها و هیات رییسه است که در مجلس خبرگان مطرح خواهد شد.

کد خبر 182533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز