دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال ایران با اسپانیا، پاناما و مغرب هم‌گروه شد.

footsall

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 تایلند ظهر روز جمعه (3 شهریور) در هتل "رجیس" شهر بانکوک برگزار شد. در پایان قرعه‌کشی این مسابقات گروه‌های ششگانه به شرح زیر اعلام شدند:

گروه A : تایلند، کاستاریکا، اوکراین و پاراگوئه

گروه B: اسپانیا، ایران، پاناما و مغرب

گروه C: برزیل، ژاپن، لیبی و پرتغال

گروه D: آرژانتین، مکزیک، ایتالیا و استرالیا

گروه E: مصر، صربستان، جمهوری چک و کویت

گروه F: روسیه، جزایر سلیمان، گواتمالا و کلمبیا

عباس ترابیان در خصوص این قرعه‌کشی اظهار داشت: برخی کشورها چون برزیل و تایلند به قرعه‌کشی مسابقات اعتراض کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: برزیلی‌ها به این اعتراض کرده‌اند که چرا با تیم ملی کلمبیا که جزو نمایندگان آمریکای جنوبی است در یک گروه قرار گرفته‌اند و تیم میزبان نیز به این که با تیم‌های مطرحی چون اوکراین و پاراگوئه همگروه است اعتراض دارد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال احتمال تغییر قرعه‌کشی را رد نکرد و گفت: ممکن است با رایزنی‌هایی که می‌شود قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی تغییر کند که در این صورت ما به فیفا اعتراض خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: من به عنوان نماینده ایران از مسئولین برگزاری قرعه‌کشی خواستم تنها در گروه‌هایی که تیم‌های یک قاره قرار گرفته‌اند، جابه‌جایی صورت پذیرد و قرعه‌کشی تکرار نشود که خوشبختانه این درخواست مورد قبول واقع شد و تنها برخی گروه‌ها تغییر کرد.

ترابیان افزود: پس از اعتراض برخی کشورها آقای "خیمه یارزا"، برگزارکننده قرعه‌کشی جام جهانی از حاضرین در مراسم عذرخواهی کرد و با پذیرش این که در قرعه‌کشی اشتباه شده است و این که به طور مثال در یک گروه نمایندگان آمریکای جنوبی قرار گرفته‌اند، تاکید کرد که در برخی گروه‌ها جابه‌جایی صورت خواهد پذیرفت. 

جام جهانی 2012 فوتسال از 1 تا 18 نوامبر 2012 (11 تا 28 آبانماه 1391) در تایلند برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 182449
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز