گروه شهری: امکانات شهری برای برگزاری شهرآورد دو تیم بزرگ پایتخت که فردا برگزار خواهد شد، مهیا شده است.

اتوبوس

در همین ارتباط شهرداری منطقه 22برای پنجمین بار میزبان تماشاگران شهرستانی شهرآورد تیم‌های استقلال و پرسپولیس شده است.
به همین منظور شهرداری منطقه 22اردوگاه موقتی با مساحت حدود دو هزار مترمربع را به‌منظور پذیرایی و اسکان موقت تماشاگران شهرستانی این مسابقه برپا می‌کند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه22، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:

در این اقدام که با هدف حمایت از ورزش و ورزش دوستان و ساماندهی وضعیت تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال صورت می‌گیرد ، از پنجشنبه شب و یک شب پیش از برگزاری مسابقه، اردوگاه موقت و مسقف دوهزار مترمربعی در بلوار غربی استادیوم 100هزار نفری آزادی، مقابل در غربی این ورزشگاه برپا می‌شود.

علاوه براین بنرهای اطلاع‌رسانی درباره محل و موقعیت این اردوگاه نیز در بزرگراه‌ها و معابر اصلی منتهی به منطقه نصب شده است.
وی افزود: این اقدام با توجه به تدابیر شهردار تهران به‌منظور تأمین آسایش تماشاگران شهرستانی مسابقه فوتبال و با هماهنگی و مشارکت معاونت‌های مختلف شهرداری منطقه، یگان ویژه ناجا، اداره راهنمایی و رانندگی منطقه، آتش‌نشانی، هلال احمر و... صورت می‌گیرد. به گفته مرادی با توجه به نیاز تماشاگران حاضر، 26سرویس بهداشتی و نماز خانه موقت همچون گذشته در محل برپایی این اردوگاه، مستقر خواهد بود.

اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محل برپایی این اردوگاه موقت، همچنین توزیع پکیج‌های پذیرایی میان تماشاگران شهرستانی میهمان نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای استقبال از شهرآورد هفتاد و پنجم است.

برنامه اتوبوسرانی برای شهرآورد تهران

1000دستگاه اتوبوس و مینی بوس اقدام به جابه‌جایی تماشاگران شهرآورد بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس خواهدکرد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در مورد محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد اعلام کرد: اتوبوس‌هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر هستند در مسیر‌های بزرگراه حکیم - سیدخندان - بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران تردد می‌کنند و اتوبوس‌هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر هستند نیز مسافران را به سه‌راه آذری - میدان آزادی و فلکه دوم نازی آباد منتقل خواهند کرد.

براساس این اطلاعیه اتوبوس‌های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی نیز به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان‌های آزادی- انقلاب اسلامی - امام حسین - خراسان و راه‌آهن را دارند خدمات رسانی خواهد کرد.شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال درخواست کرد از آنجایی که بهترین اتوبوس‌های موجود جهت تکریم این عزیزان درنظر گرفته شده است مانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی یاری کنند.

کد خبر 181943
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز