همشهری آنلاین: انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی UITP، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به عنوان سازمان پیشرو در بخش حمل و نقل مسافر عمومی برگزید و جایزه «ارابه طلایی» خود را به این مجموعه اعطا کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان سنندجی با اعلام این خبر افزود:انجمن بین المللی حمل و نقل عمومی UITP، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه را به عنوان سازمان پیشرو در بخش حمل و نقل عمومی برگزیده است و از ما دعوت کرده که در روز ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور ماه) در حاشیه بزرگ‌ترین نمایشگاه حمل و نقل جهانی که در برلین برگزار می‌شود برای دریافت جایزه «ارابه طلایی» حضور یابیم.

وی تصریح کرد: این موفقیت جهانی میسر نمی‌شد مگر با تدابیر و اقدامات گسترده‌ای که مدیریت شهری و شهردار تهران در سال‌های اخیر برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت اجرایی کرده‌اند و موفقیت در این عرصه به گونه‌ای بوده که خوشبختانه هر سال حمل و نقل عمومی شهر تهران موفق به اخذ یک جایزه بین المللی شده است.

سنندجی افزود: در انتخاب شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان یک سازمان پیشرو در بخش حمل و نقل عمومی توسط UITP شاخص‌هایی مانند توسعه حمل و نقل و افزیش میزان جابه جایی‌ها، توسعه ناوگان، زمان بندی حرکت‌ها، ساماندهی خطوط، استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمند سازی مانند به کارگیری کارت بلیت‌های الکترونیک و... مطرح بوده است که خوشبختانه با همکاری خوب شرکت‌های خصوصی و همکارانمان در شرکت واحد اتوبوسرانی توانسته‌ایم در این شاخص‌ها پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

کد خبر 184447
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز