همشهری‌آنلاین: در حالی که فیلم "بی‌خداحافظی" به رده دوم جدول پرفروش‌های اکران رسیده‌است "کلاه قرمزی و بچه ننه" تنها در روز عید فطر با داشتن 20 سینما در تهران 107 میلیون تومان فروش کرد.

کلاه قرمزی و بچه ننه

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ آخرین وضعیت فروش فیلم‌های سینمایی جدید در سینماها در جدول زیر آمده است.

نام فیلم

کارگردان

بازیگران

فروش

کلاه قرمزی و بچه ننه

ایرج طهماسب

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، داوود دلقندی، سورن مناچکیان، پویان طباطبایی، محمد بحرانی، قاسم قباخلو و بهرام بهنوید

260 میلیون تومان

بی‌خداحافظی

احمد امینی

رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، کوروش تهامی، پیام دهکردی، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مریم بوبانی و ترلان پروانه

45 میلیون تومان

ضد گلوله

مصطفی کیائی

مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی و سعید آقاخانی

30 میلیون توما

 

فیلم "کلاه قرمزی و بچه ننه" که از روز 26 مرداد در سینماها اکران شده‌است تاکنون 260 میلیون تومان فروش داشته و این در حالی است که اکران شهرستان‌های این فیلم از روز گذشته آغاز شده‌است.

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، داوود دلقندی، سورن مناچکیان، پویان طباطبایی، محمد بحرانی، قاسم قباخلو و بهرام بهنوید از بازیگران این فیلم هستند.

صداپیشگان عروسک‌های "کلاه قرمزی و بچه ننه" هم حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی و محمد بحرانی هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم داستان شیطنت‌های پسرعمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود میهمان ناخوانده‌ای می‌شود.

فیلم سینمایی "بی‌خداحافظی" ساخته احمد امینی که با حضور خواننده موسیقی پاپ رضا صادفی روی پرده رفته نیز طی روزهای گذشته 45 میلیون تومان فرش کرده‌است.

در این فیلم رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، کوروش تهامی، پیام دهکردی، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مریم بوبانی و ترلان پروانه بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رضا صادقی در اوج محبوبیت و شهرت به انزوای خودخواسته‌ای پناه می‌برد و زمانی که به نظر می‌رسد دیگر قادر به خواندن نیست دختر خبرنگاری در پی کشف راز این سکوت برمی‌آید. قصه اصلی از آن جا آغاز می‌شود که رضا به همراه دو دوستش که یکی سودای بازیگری و دیگری آرزوی خوانندگی سنتی دارد از بندرعباس به تهران می‌آیند.

فیلم "ضد گلوله" مصطفی کیائی هم 30 میلیون تومان فروش کرده‌است.

مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی و سعید آقاخانی از بازیگران "ضدگلوله" هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لوس‌آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی است. او در اثر یک اتفاق درمی‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد بود.

کد خبر 181589
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز