مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

گروه شهری: ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت روز جمعه و به مناسبت روز قدس خدمات ویژه‌ای را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

اتوبوس

علی محمد‌قلی‌ها، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران وحومه با اعلام اینکه فاصله حرکت قطارها در خط چهار به‌منظور جابه‌جایی نمازگزاران و راهپیمایان این روز به هفت دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: این شرکت برای راحتی نمازگزاران و راهپیمایان خدمات خود را برای شرکت‌کنندگان در مراسم به‌صورت رایگان عرضه خواهد کرد.

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان برای عزیمت به محل برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دانشگاه تهران، علاوه بر محل‌های همیشگی و مساجدی که همه هفته از آن مکان‌ها به سمت محل برگزاری نمازجمعه خدمت‌رسانی می‌شود، به برقراری سرویس‌های ویژه در این روز اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: هزار و 500دستگاه اتوبوس در روز برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم و برگزاری نمازجمعه از مبادی قیدشده آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهند بود. میادین و پایانه‌هایی که اتوبوس‌ها در آن مکان‌ها مستقر خواهند شد به شرح ذیل است:

چهارراه تهرانپارس، پایانه آزادی، میادین بهارستان، شهدا، قیام، خراسان، شوش، امام حسین(ع)، شهرک شهید بروجردی و پایانه خاوران، میادین راه‌آهن، بهمن، بازار دوم نازی‌آباد و ابوذر، میادین آذری، آزادی، یافت آباد، خلیج‌فارس، شهرک اکباتان و شهرک تهرانسر، میادین صنعت، صادقیه، پونک، دهکده المپیک، شهرک شهید باقری، میدان شهرری، خزانه بخارایی، دولت‌آباد، شهید غیبی و سیزده آبان، میادین رسالت، تجریش، قدس، فلکه اول و دوم تهرانپارس، حکیمیه، شهرک‌های شهید محلاتی و قائم، ولنجک، لویزان، چیذر، نیاوران و دارآباد. همچنین مقرر شده تا تمامی خطوط اتوبوسرانی منتهی به ایستگاه‌های اصلی مترو تقویت و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان باشند.

محدودیت‌های ترافیکی

سرهنگ جمال بذرافشان، جانشین رئیس پلیس راهور تهران نیز محدودیت‌های ترافیکی روز قدس را اعلام کرد. وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در پایتخت گفت: از ساعت 9صبح روز جمعه 27مرداد‌ماه تردد خودروها از بلوار کشاورز تا تقاطع کارگر، ولیعصر از جمهوری تا میدان، میدان فلسطین تا خیابان طالقانی و جنوب خیابان انقلاب ممنوع است.

وی ادامه داد: البته خیابان جمهوری مسیر غرب به شرق به‌علت تردد اتوبوس‌ها باز است.جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: همچنین از ساعت 24شب قبل از راهپیمایی توقف تمامی خودروها در مسیر بلوار کشاورز تا کارگر، خیابان جمهوری تا ولیعصر، طول خیابان جویبار تا فلسطین و طول خیابان قدس تا خیابان حافظ و طول خیابان آیت‌الله طالقانی ممنوع است، ضمن اینکه در خیابان‌های جنوبی انقلاب مانند ابوریحان، منیریه، جاوید و 12فروردین محدودیت توقف اعمال شده و نیروهای پلیس اقدام به پاکسازی این خیابان‌ها می‌کنند.
وی از شهروندان خواست درصورت امکان در این مسیرها توقف نکرده ضمن اینکه خودروهایی که توسط جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند، روز بعد بدون تشریفات به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

کد خبر 181302
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز