جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: خلاقیتی هوشمندانه در بیلبورد‌های تبلیغاتی ، آنها با زمان، فصل، ایام و مناسبت‌ها تغییر فرم و مفهوم می‌دهند.

بیلبورد

هر روز شاهد خلاقیت و نو‌اوری در بیلبورد‌های تبلیغاتی در دل خیابان‌های شلوغ هستیم. عصر تجارت عصر رقابت‌های تنگا تنگ است. در این عصر برگ برنده دست تاجری است که توانسته است بسیار گویا و زیبا کالا و متاع خود را به جهان عرضه کند.

و این کار میسر نیست مگر به دست و ذهن خلاق و توانمند هنرمندان گرافیست.

این بیلبورد ویژه ماه رمضان یکی از آن تبلیغات بسیار زیرکانه و هوشمندانه‌ای است که توانست در ماه مبارک رمضان چشمان بیشماری از روزه‌داران را به سوی خود  جلب کند آن هم  نه تنها در کشور طراح بیلبورد، بلکه در سطح جهان.

این یک بیلبورد تبلیغاتی ظروف کریستالی است. این بیلبورد، تنها شب‌ها با نمایش محتوای واقعی، پیام تجاری خود را به بیننده ارسال می‌کند. طراحی خاص و زیبای این بیلبورد باعث جلب نگاه‌های کنجکاو افراد روزه دار شده است...به تصاویر این بیلبورد در دو هنگام صبح و شب نگاه کنید...

 

بیلبورد

نمای بیلبورد در هنگام صبح ماه رمضان

این بیلبورد با هدف تبلیغ ظروف کریستالی در یکی از خیابان‌های پایتخت کشور اندونزی نصب شده است. این بیلبورد، روزها فقط ظروف خالی و درخشان را نشان می‌دهد و با تاریک شدن هوا و نزدیک شدن به وقت افطار، غذاهای داخل ظروف هم  کم کم نمایان می‌شوند!

بیلبورد

نمای بیلبورد هنگام افطار

طراح زیرک و خلاق این بیلبورد با اجرای این ترفند تبلیغاتی توانسته است در ماه مبارک رمضان فروش خوبی نصیب این شرکت تولید کننده کند.

خلاقیت همیشه حرف اول را می‌زند. خلاقیتی که بسیار ظریف و در زمان صحیح استفاده شده است! البته ممکن است این تبلیغات از نظر بسیاری از صاحب نظران، تنها جنبه تجملات و مصرف‌گرایی داشته باشد و به نوعی مردود است ... نظر شما چیست؟

کد خبر 181269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز