همشهری‌آنلاین: نشست هم‌اندیشی جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشست هم اندیشی ششمین جشنواره و نمایشگاه‌ بین المللی رسانه‌های دیجیتال با حضور حسن علیزاده، رییس مرکز توسعه فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، حسن واعظیان - دبیر ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال و شرکت‌ها و موسسات دیجیتال برگزار شد.

در ابتدای این نشست، نمایندگان شرکت‌ها و موسسات دیجیتال سخن گفتند وبه مشکلاتی از قبیل ندادن بن، 50 درصد تخفیف محصولات، متراژ یکسان غرفه‌ها، پخش نشدن تیزرهای تبلیغاتی و ساخت وساز یکپارچه غرفه‌ها اشاره کردند.

در بخش دوم، حسن علیزاده با بیان این‌که در گرفتن تیزرهای سریع عمل کردیم گفت: به علت این که در آن زمان شبکه فروش آماده نبود و در حقیقت آمادگی برای عرضه وجود نداشت، تیزرها پخش نشد، اما به زودی تمامی تیزرها پخش خواهد شد البته به این شرط که کیفیت تیزرهای دریافتی مناسب باشد.

وی افزود: متاسفانه ما هنوز نظامی برای پخش تیزرها نداریم و قوانین پخش تیزرها باید در یک نظام نامه تدوین شود.

علیزاده با بیان اینکه مجمع ناشران 12 شهریور برگزار خواهد شد، با اشاره به این که در نمایشگاه امسال بخش‌های متنوع و جذابی ارائه شده است تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم نمایشگاه نزدیک به سه میلیون بازدیدکننده داشته باشد و این در مقابل آمار نمایشگاه سال گذشته که حدود دو میلیون اعلام شد، قابل توجه است.

علیزاده در پاسخ به درخواست ساخت و ساز یکپارچه غرفه‌ها گفت: برای کسانی که خودساز، ساخت غرفه‌هایشان را انجام می‌دهند یک سری تمهیدات در نظر گرفته شده است و برای کسانی هم که می‌خواهند مرکز برایشان ساخت و ساز غرفه‌ها را انجام دهد، شرایط از روز چهارشنبه روی سایت قرار می‌گیرد و ثبت‌نام برای نمایشگاه از 25 مردادماه آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان برای نمایشگاه‌ها بن کارت داده نمی‌شود، چرا که مفسده بسیار زیادی داشته است و ما امیدواریم به جایی برسیم که دیگر فعالان عرصه دیجیتال نیازی به بن کارت نداشته باشند و کیفیت محصولاتشان آن قدر خوب باشد که نیاز به بن کارت کاملا از بین برود.

رییس مرکز رسانه‌های دیجیتال آینده این نمایشگاه را رقابت در عرصه بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم همزمانی نمایشگاه تهران با سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی را از بین ببریم.

علیزاده بیان کرد: بعد از اجلاس سران غیرمتعهدها، رتبه‌بندی محصولات انجام خواهد شد و در جاهای پر بازدید حدود 70 نمایشگاه سیار خواهیم داشت. سه روز بعد از آغاز نمایشگاه تهران، نمایشگاه مجازی شروع به کار خواهد کرد.

علیزاده در پایان درباره داوری جشنواره گفت:‌داوری‌ها طبق شاخص‌های مشخص انجام خواهد شد و تحت تاثیر هیچ شخصی و عاملی قرار نخواهد گرفت

کد خبر 181177
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز