همشهری آنلاین: معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه در ۱۴ آبان ماه همزمان با روز فرهنگ عمومی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، شهرام جباری زادگان با بیان این مطلب افزود: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ ترافیک و ارزیابی آثار نوشتاری، دیداری و شنیداری منتشر شده در این حوزه است که پیش بینی می‌شود استقبال از این دوره از جشنواره ترافیک و رسانه بیشتر و گسترده‌تر از دوره‌های گذشته باشد.

وی ادامه داد: محورهای اصلی پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه شامل فرهنگ و ترافیک، حمل و نقل و ترافیک، تعامل بین بخشی و ترافیک، انسان و ترافیک است و همچنین بخش ویژه‌ای تحت عنوان رسانه‌های شهروندی و ترافیک (شامل عکس و فیلم‌های موبایل، مطالب منتشر شده در فضاهای مجازی مانند وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها و...) نیز در این دوره از جشنواره پیش بینی شده است.

جباری زادگان تصریح کرد: بخش ویژه جشنواره در راستای مشارکت شهروندان پیش بینی شده است تا علاوه بر فعالان رسانه‌های جمعی، افرادی که علاقه‌مند به موضوع ترافیک هستند نیز امکان حضور و شرکت در جشنواره را داشته باشند.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: متقاضیان شرکت در پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه می‌توانند آثار خود را که در محدوده زمانی اول مرداد ماه ۹۰ تا پایان مرداد ماه ۹۱ در حوزه رسانه‌ها منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره ترافیک و رسانه ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۵۱۸۰۷ تماس حاصل کرده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان ناهید غربی، پلاک ۵۶، طبقه دهم، واحد ۱ ارسال کنند.

کد خبر 180130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز