مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل معماری و ساختمان با بیان اینکه نظارت و کنترل بر روند مناسب سازی معابر شهری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: نظارت و کنترل بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری ویژه کم توانان و ناتوانان جسمی - حرکتی در بیش از ۳۰ محور و میدان پر تردد شهر تهران انجام شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، مهندس جواد کریمیان اقبال با اشاره به اهمیت مناسب سازی محیط شهری با هدف تامین حقوق برابر برای کم توانان جسمی گفت: شهرداری تهران مناسب سازی فضاهای شهری را در اولویت برنامه‌های خود دارد و در این زمینه اقدامات مختلفی را انجام داده است.

وی با بیان اقدامات انجام شده در معابر شهری افزود: تا کنون نظارت و کنترل بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری ویژه کم توانان و ناتوانان جسمی - حرکتی دربیش از ۳۰ محور و میدان پر تردد شهر تهران از جمله خیابان مصطفی خمینی، مولوی، ایران، دیالمه؛ فیاض بخش، آقاجانلو، سعدی جنوبی و.. انجام شده است.

کریمیان اقبال با تاکید بر اهمیت نظارت بر اجرای صحیح و مطابق با ضوابط و مقررات مناسب سازی تصریح کرد: در این زمینه نظارت مستمر بر طرح‌های اجرائی به صورت طرح‌های کوتاه مدت و همچنین اجرای مستمر آن توسط ستاد مناسب سازی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا آماده سازی و مناسب سازی محیط شهری با هدف ایجاد فرصتهای مساوی برای جانبازان و معلولان و سالمندان از اولویت‌های شهرسازی است اما انجام این مهم تا رسیدن به نتایج مطلوب مستلزم همکاری و هماهنگی همه نهاد‌ها و ار گان‌های تاثیر گذار در امر مناسب سازی فضاهای شهری است.

کد خبر 180104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز