جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: حدود سیصد کودک فلسطینی در بازداشت رژیم صهیونیستی به سر می برند و از ابتدایی ترین حقوق انسانی خود محروم هستند.

300 کودک فلسطینی زندانی رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش واحد مرکزی خبر، خالد الفقیه خبرنگار شبکه المنار در کرانه باختری با اشاره به اینکه حدود سیصد کودک فلسطینی هنوز در زندانهای رژیم اشغالگر به سر می برند افزود: این سیصد نفر از جمله دو هزار و پانصد کودکی هستند که از زمان آغاز انتفاضه الاقصی بازداشت شده اند و هنوز در زندان های رژیم صهیونیستی در شرایطی غیر انسانی که حتی بزرگسالان نیز قادر به تحمل آن نیستند به سر می برند.

این افراد در زندان هدف بدترین شکنجه ها قرار می گیرند و از ابتدایی ترین حقوق خود محروم هستند. برخورد با کودکان فلسطینی در زندان ها به قدری خشونت بار و شدید است که بسیاری از آنها حتی پس از آزادی هم نتوانسته اند خاطرات روزهای شکنجه و زندان را فراموش کنند.

کودکان فلسطینی هنگام بازداشت هدف ضرب و جرح شدید قرار می گیرند.

در ادامه گزارش آمده است: مدافعان حقوق کودکان خواستار دخالت جدی مراجع ذیصلاح برای نجات کودکان و رویاهای کودکانه آنها از اقدامات اشغالگران در زندان ها هستند.

خالد قرماز عضو جنبش جهانی حمایت از کودکان می گوید: بی میلی کودکان برای بازگشت به مدرسه، انزوا در خانواده، مدرسه و جامعه و پایین بودن سطح آنها در صورت بازگشت به مدرسه از جمله پیامدهای بازداشت کودکان در زندان های رژیم اشغالگر است.

خبرنگار ادامه داد: کودکان فلسطینی هنگام شب به شیوه ای وحشیانه بازداشت می شوند و جریمه های مالی و احکام سنگینی علیه آنها صادر می شود.

کد خبر 179695
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز