مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
۰ نفر

گروه شهری: برج میلاد تهران با همکاری آژانس‌های گردشگری به مبدا تورهای تهرانگردی پایتخت تبدیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه برج میلاد تهران به‌عنوان بلندترین سازه کشور، نماد مدرن پایتخت به‌حساب می‌آید، درصدد هستیم تا این نماد را با تهران قدیم پیوند بزنیم. وی افزود: به همین منظور با همکاری آژانس‌های گردشگری، قرار شد برج میلاد تهران به‌عنوان مبدا گردشگران و تهرانگردان باشد تا در یک مسیر تعریف شده گردشگران بتوانند از جاذبه‌های تاریخی و مدرن پایتخت بازدید داشته باشند.

به گفته هوشیار نخستین اقدام برای پیوستن برج میلاد به مسیرهای گردشگری شهر تهران همزمان با‌ماه رمضان روی داده و به همین دلیل تورهای مذهبی در حال برگزاری است. مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به برنامه‌های مختلف ‌ماه رمضان در بلندترین سازه کشور توضیح داد:

علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌توانند در‌ماه مبارک رمضان نسبت به ثبت نام این تورهای مذهبی اقدام کنند که در این صورت علاوه بر برنامه‌های‌ماه رمضان در برج میلاد تهران، می‌توانند از بقاع متبرکه امامزاده سیداسماعیل، سیدنصرالدین، سیدیحیی و امامزاده زید بازدید کنند. وی ادامه داد: تورهای نیم روزه ویژه‌ماه رمضان به همراه ماشین، ورودی و بیمه افراد18هزار تومان است که علاقه‌مندان می‌توانند این بلیت‌ها را از گیشه فروش بلیت برج میلاد تهران یا آژانس گردش‌آفرینان پارس تهیه کنند.

هوشیار پارسیان همچنین از برنامه تورهای تهرانگردی از برج تا برج خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما برای تورهای تهرانگردی بازدید از برج‌های مهم شهر تهران از گذشته تا معاصر است که بر این اساس گردشگران می‌توانند در مسیر این تور از برج‌های طغرل، آزادی و میلاد تهران بازدید کنند. وی تصریح کرد: این تورها در قالب تورهای یکروزه و نیم روزه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 179201
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز