گروه شهری: مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه تاکنون 60هزار نفر از جشنواره رمضان که در حال برگزاری در برج میلاد تهران است، استقبال کرده‌اند، گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برج میلاد که در قالب جشنواره رمضان در حال برگزاری است، تا نیمه‌ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

فرزاد هوشیار پارسیان در مورد برنامه‌های برج میلاد تهران به مناسبت‌ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بیش از 30برنامه دینی، فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی همزمان با آغاز‌ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران در حال برگزاری است و تا ساعت دو بامداد میزبان شهروندان تهرانی هستیم.

وی ادامه داد: برج میلاد در رویکرد جدید فرهنگی خود به مأذنه ایران اسلامی تبدیل شده و ایجاد برنامه‌های دینی، ارزشی، فرهنگی و اجتماعی در بلندترین برج پایتخت که این روزها تبدیل به یکی از مکان‌های فرهنگی و تفریحی تهران شده است، باید به‌عنوان یک وظیفه تلقی شود. مدیرعامل برج میلاد افزود: جشنواره رمضان نیز در برج میلاد در حال برگزاری است که تاکنون بیش از 60هزار نفر از شهروندان از این جشنواره استقبال کرده‌اند.

هوشیار پارسیان افزود: شب‌های برج در‌ماه مبارک رمضان، شب‌هایی زنده، مذهبی و پویاست که با استقبال گسترده شهروندان روبه‌رو شده است.وی در ادامه به اجرای برنامه‌هایی نظیر برگزاری برنامه کارگاه آموزشی رؤیت هلال‌ماه رمضان و افتتاح باشگاه نجوم، راه‌اندازی غرفه قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، اطعام ایتام، مراسم شب‌های قرآنی با حضور قاریان مصری و ایرانی، تصویرسازی با موضوع فلسطین به مناسبت روز قدس و نورافشانی و لیزر روی برج همزمان با عید فطر اشاره کرد و گفت:

جشنواره رمضان میراث مسلمانان نیز که نمادی از کشورهای اسلامی در‌ماه رمضان و نشان دادن آیین‌های آنهاست، هم‌اکنون در برج میلاد در حال برگزاری است که با استقبال زیاد شهروندان روبه‌رو شده و بازدید‌کنندگان تا 14مرداد می‌توانند از غرفه‌های ملل کشورهای اسلامی و تنوع غذایی آنها در‌ماه رمضان واقع در طبقه دوم لابی برج میلاد بازدید کنند. هوشیار پارسیان تصریح کرد: در حاشیه جشنواره‌ماه رمضان، نشست‌های موضوعی نیز با حضور اساتید و کارشناسان برجسته در طول ایام جشنواره از ساعت 19تا 22برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این نشست‌ها حضور داشته باشند.

مدیرعامل برج میلاد دیگر برنامه‌های برج در‌ماه مبارک رمضان را برگزاری کنسرت موسیقی ملل، راه‌اندازی قطار شادمانی، راه‌اندازی ایستگاه بازی‌های رایانه‌ای، دوچرخه سواری،عروسک گردانی، پانتومیم، برگزاری جشنواره دائمی ساخت هواپیماهای مدل و بادبادک، موسیقی محلی، چادر عشایری و رادیو برج میلاد بر شمرد. وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌های برج میلاد و برگزاری جشن‌ها تا نیمه‌ماه مبارک ادامه خواهد داشت و پس از آن برنامه‌های برج برای عید فطر آماده‌سازی‌ می‌شود.

کد خبر 179623
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز