همشهری آنلاین: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر اسرائیل دست از پا خطا کند از تهران قلب تل‌آویو را می‌زنیم.

سیدرضا تقوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در آیین تودیع و معارفه امام جمعه بجنورد گفت: آن‌ها جرأت آسیب به مراکز هسته‌ای ما را ندارند و به درستی می‌دانند که هر گونه اقدامی علیه نظام اسلامی آنان را پشیمان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما امروز از اقتدار و توان بالایی برخوردار است، افزود: آمریکا با حضور خود در خلیج فارس نمی‌تواند در وجود ما تضعیف ایجاد کند زیرا نظام اسلامی در اوج اقتدار قرار داشته و محکم ایستاده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه دشمنان تحریم‌ها را علیه ما اعمال کردند، تصریح کرد: با این وصف، نظام نیازهای خود را از منافذ متعددی که وجود دارد تأمین می‌کند.

وی گفت: نظام اسلامی مسیر توسعه و پیشرفت را استوار پیموده و اینگونه اقدامات نمی‌تواند خللی در اراده مردم و نظام ایجاد کند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه اگر ذره‌ای نرمش در مقابل دشمنان نشان دهیم باید چرخه سوخت هسته‌ای را متوقف کنیم، خاطرنشان کرد: حضور محکم در عرصه باعث شد تا به سوخت 20 درصد انرژی هسته‌ای برسیم.

وی گفت: اکنون نیز در شرایطی هستیم که امکان دست یابی به سوخت 56 درصد برای صنایعی چون زیر دریایی فراهم است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به وجود رهبری فرزانه اشاره کرد و افزود: خدمت در نظام اسلامی که رهبری آن یک مجتهد و جانباز آشنا به تمام مسائل روز بوده برای مدیران افتخار است. کار کردن در این نظام یک عبادت است از این رو باید این برکت نظام را قدر بدانیم.

حجت الاسلام تقوی مسئولیت را فرصتی برای خدمت‌گزاری عنوان کرد و گفت: این نظام متعلق به آقا امام زمان (عج) است. از این رو این عرصه امانتی بوده که بر دوش ما گذاشته شده تا برای خدمت‌گزاری به مردم استفاده شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه شهدا نیز ناظر اعمال مدیران و خدمتگزاران نظام است، تصریح کرد: از این جهت کار سخت‌تر بوده تا به شایستگی بتوان دین خود را به مردم ادا کرد.

وی بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت هم تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه در این زمینه مسئولیت داشته تا علاوه بر خطبه‌ها در آیین‌های یادواره شهدا و سرکشی از خانواده شهیدان نیز شرکت کنند.

حجت الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا بوده که آنان خالصانه با خدای خویش معامله کردند.

کد خبر 178074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز