همشهری آنلاین: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای ضد ایرانی و اظهارات خصمانه‌ بار دیگر با تهدید خواندن ایران گفت که برای این رژیم در رابطه با ایران کلیه گزینه‌ها بر روی میز قرار دارد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در برابر مجمع مطبوعات خارجی که متشکل از خبرنگارانی است که اخبار مربوط به اراضی اشغالی را پوشش می‌دهند، بار دیگر در اظهاراتی بی‌اساس گفت: معتقدم واشنگتن و بیت‌المقدس به خوبی متوجه هستند  مادامی که تهدیدی موجودیتی برای ملت ما وجود داشته باشد، همه گزینه‌ها برای پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌یی روی میز باقی می‌ماند.

باراک و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اغلب به احتمال اقدام نظام علیه تاسیسات هسته‌یی ایران اشاراتی داشته‌اند اما آشکارا چنین تهدیدی را مطرح نکردند.

باراک درباره گزینه نظامی گفت:‌ به قدر کافی تجربه دارم که بدانم گزینه نظامی گزینه ساده‌ای نیست. (گزینه‌ای) پیچیده با خطرات مرتبط با آن خواهد بود.

او که رژیم متبوعش تنها دارنده تسلیحات هسته‌یی خاورمیانه است، با نسبت دادن تسلیحات هسته‌یی به برنامه هسته‌یی صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران ادعا کرد که چنین اتفاقی برای منطقه و جهان خطرناک خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سخنان وی در حالی بیان می‌شود که اخیرا جمعی از مقامات امنیتی پیشین این رژیم در مخالفت با اقدام نظامی علیه ایران صحبت کرده‌اند و منتقدان نیز هشدار داده‌اند که چنین اقدامی کاری بیش از ایجاد تاخیر در برنامه‌ هسته‌یی ایران نخواهد کرد.

کد خبر 168588
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز