چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: با اعلام سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، میلاد وزیری و زهرا دهقان به عنوان کمانداران ایران در المپیک معرفی شدند.

وزیری- دهقان

به گزارش فارس، در حالی که روز سه‌شنبه (27 تیر) سایت رسمی رقابت‌های المپیک از نادر منوچهری و ساره اسدی به عنوان نمایندگان ایران در رقابت‌های تیراندازی با کمان المپیک 2012 لندن نام برده بود، محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در مراسم بدرقه ملی‌پوشان اعزامی به المپیک از حضور میلاد وزیری و زهرا دهقان به عنوان کمانداران ایران در المپیک خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: با نظر مساعد عباسی، وزیر ورزش همان کمانداران قبلی به عنوان نمایندگان کشورمان در المپیک معرفی شدند.

وی ادامه داد: نظر وزیر هم روی معرفی این دو نفر بود و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

پس از این که وزیری و دهقان که خود سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کرده بودند شروطی را برای حضور در اردوی تیم ملی مطرح کردند، از سوی کمیته فنی فدراسیون از تیم ملی خط خورده و به جای این دو نفر نادر منوچهری و ساره اسدی معرفی شدند.

منوچهری و اسدی نیز دو هفته‌ای است که کار خود را در اردوی المپیکی تیم ملی تیراندازی با کمان آغاز کرده‌ و اسامی و عکس آنها نیز به عنوان نمایندگان کشورمان در سایت رسمی المپیک به ثبت رسیده است.

کد خبر 177926
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز