یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وضعیت کشور از نظر اشتغال نسبت به سال‌های گذشته شرایط مناسب‌تری دارد در خصوص عدم تحقق 5/2 میلیون شغل در کشور گفت که دولت تصمیم داشت به این رقم برسد ولی مشکلات مانع شد.

شیخ‌الاسلامی

به گزارش ایلنا، عبدالرضا شیخ الاسلامی در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: دولت موظف است آنچه را که قانون برنامه پنج ساله پنجم در خصوص اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تکلیف کرده با برنامه‌ریزی دقیق انجام دهد هرچند در تلاش هستیم تا از برنامه هم جلو‌تر پیش رویم.

 وی خاطر نشان کرد: برنامه پنجم تکلیف کرده تا پایان سال پنجم می‌بایستی نرخ بیکاری به ۷ درصد برسد که انشاالله با برنامه‌های پیش رو به این رقم خواهیم رسید.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتقادات مطرح شده مبنی بر عدم تحقق 2.5 میلیون شغل در سال گذشته گفت: قانون برنامه برای هر سال رقمی را مشخص نکرده که ما سالانه متعهد به انجام آن باشیم اما دولت با توجه به ظرفیتی که در کشور وجود داشت تصمیم گرفت تا به این رقم برسد ولی با وجود برخی موانع و مشکلات توانست به ایجاد 1.6 میلیون شغل دست یابد که این هم رقم بزرگی بود.

کد خبر 176648
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز