شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: منیژه حکمت خبر داد که فروش فیلم «خوابم می‌آد» به یک میلیارد و 200 میلیون تومان در تهران رسیده است و همچنین از برخی اظهارنظرها گلایه کرد.

abdi

منیژه حکمت یکی از سرمایه‌گذاران که مسوولیت بخش عمده‌ای از تبلیغات این فیلم را عهده‌دار است به خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویام ایران (ایسنا) گفت: برخلاف مصاحبه‌هایی که این روزها می‌بینیم و گفته می‌شود اکران «خوابم‌ می‌آد» از سوی دولت کمک می‌شود این فیلم کاملا از بخش خصوصی می‌آید و تبلیغات آن هم بدون هیچ‌گونه حمایتی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی افزود: تلاش بخش خصوصی در شناساندن فیلم به مردم در شرایط اقتصادی حاضر یک اتفاق است که باید به تهیه‌کننده، پخش‌کننده و عواملی که از فیلم حمایت می‌کنند دست‌مریزاد گفت.

حکمت خاطرنشان کرد: هزینه‌های سنگین تبلیغاتی که برای این فیلم انجام می‌شود برای بیدار شدن سینما و کم شدن انتقادات به سینمای بیمار کنونی ما است که این حمایت همه‌جانبه را می‌طلبد بنابراین اگر کسی دلش برای سینما می‌سوزد و نگران سینما است از مسئولین دولتی گرفته تا مسئولین حوزه هنری و ... باید از نمایش این فیلم همه‌گونه حمایت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ی اخیر «هفت» و نقد فیلم «خوابم می‌آد» اظهار کرد: آقای گبرلو گفتند؛ بلیت سینما، گران شده و این فیلم زیاد هم نفروخته است در حالی که ایشان باید توجه کنند بلیت سینما مدت‌ها است گران شده و چرا تنها این فیلم می‌فروشد؟

حکمت ادامه داد: «خوابم می‌آد» در شرایط حال حاضر ایران یک‌جور آبروداری کرد . از آقای گبرلو سوال دارم چرا هیچ اشاره‌ای به استقبال بی‌نظیر مردم در شرایط بحران سینما نکردید؟ این اتفاق معمولی‌ در سینما نیست و در آینده سایر فروش‌ها را هم خواهید دید.

وی افزود: هنر بخش خصوصی در عرضه یک فیلم با اکران «خوابم می‌آد» نشان داده شد بنابراین حضور فعال بخش خصوصی می‌تواند برای آینده سینمای ایران راهگشا باشد و باید به آن احترام گذاشت.

منیژه حکمت درباره‌ی فروش دو روز قبل «خوابم می‌آد» به ایسنا گفت: این فیلم که در 23 سینمای تهران در حال اکران است، پنج‌شنبه 70 میلیون و جمعه 80 میلیون تومان فروش داشته است، ضمن اینکه فروش فیلم در شهرستان‌ها هم به 500 میلیون تومان رسیده است.

کد خبر 176561
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز