همشهری‌آنلاین: کمتر از سه هفته به شروع ماه رمضان باقی مانده و شبکه‌های مختلف سیما گزینه‌های رمضانی خود را اعلام کرده‌اند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مجموعه سریال‌ها و طنزهایی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای ماه مبارک رمضان درنظر گرفته در جدول زیر آمده است: 

نام مجموعه

شبکه پخش

کارگردان

بازیگران

موضوع

خنده بازار

 3 (قطعی شد)

 

 

 

خداحافظ بچه

3

منوچهر هادی

آتیلا پسیانی و بهاره رهنما و شهرام حقیقت‌دوست و مهرآوه شریفی‌نیا به ترتیب نقش یک زوج را در این سریال بازی می‌کنند. بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، ایمان صفا، مائده طهماسبی، ناصر گیتی‌جاه، شهین تسلیمی، نادره محتشمی، داریوش هاشمی، مونیا جمالپور، عبدالله عبدالکریمی، محسن حاجی‌قاسم، کاوه نوید، مرتضی کوهی، ندا میرمهدی، نوشین زارع و... دیگر بازیگران اصلی سریال هستند.

مضمونی کمدی دارد و قصه زوجی خوشبخت به نام مرتضی و لیلا را روایت می‌کند که در آرزوی تولد فرزند به سر می‌برند. وقوع اتفاقی غیرمنتظره، زندگی آرام این زوج را به هم می‌ریزد. آن دو با انجام آزمایشی، در می‌یابند که مشکل ناباروری دارند و به همین دلیل، تصمیم می‌گیرند سرپرستی کودکی را به عهده بگیرند.

چمدان

2 (احتمال)

خسرو ملکان

مهران غفوریان، شهره لرستانی،‌ فتحعلی اویسی، اکرم محمدی، ارژنگ امیرفضلی، فلور نظری، یوسف صیادی، محسن قاضی مرادی، رضا بنفشه خواه، اشکان اشتیاق، فلامک جنیدی، عنایت بخشی، تورج

مضمونی طنز دارد و با حال و هوای ماه رمضان ساخته شده است و داستان یک چمدان را دنبال می‌کند؛ چمدانی که دست به دست می‌چرخد و ماجراهای جالبی را پشت سر می‌گذارد.

رویای گنجشک‌ها

2 (احتمال)

راما قویدل

علی نصیریان، آزیتا حاجیان، کوروش تهامی، سام درخشانی، گلاره عباسی و ناصر ممدوح

داستان این مجموعه با محوریت موضوع خانواده و اکرام ایتام است.

مثل من، مثل تو

2

 

 

برنامه‌ای نمایشی و اپیزودیک برای کودک و نوجوان

راز پنهان

1 (احتمال و در صورت عدم انتخاب راستش را بگو)

فلورا سام

 

 

راستش را بگو

1 (احتمال و در صورت عدم انتخاب راز پنهان)

محمدرضا آهنج

حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، لعیا زنگنه، مهدی سلوکی، سام درخشانی، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، علیرضا جلالی تبار، ثریا قاسمی و امیر آقایی

با مشارکت شبکه اول و مترو ساخته شده است.
داستانی اخلاق‌گرا دارد و به مفاهیم اخلاقی مثل دروغ می‌پردازد.
درباره جوانی به نام علیرضا با بازی دانیال عبادی است که طی یک تحقیق دانشگاهی درباره‌ مفاهیم اخلاقی به خصوص دروغ‌، به مفاهیمی مثل جوانمردی و فتوت می‌رسد.

دزد و پلیس

3 (احتمال)

سعید آقاخانی

 

 

سه دونگ سه دونگ

شبکه تهران

 

 

مجموعه طنز

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

شبکه تهران

 

 

«تسویه حساب»، «زندگی با وجدان آسوده»، «شب سوم»، «شلیک به خود»، «گوشی همراه»، «محدوده خطر»، «مردن به اختیار»، «نذر»، «نیسان» و «وسوسه پارکبان» از جمله اپیزودهایی هستند که تا به حال برای پخش آماده شده‌اند.

کد خبر 176323
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز