مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه تا پایان سال 91بهره‌برداری از 19کیلومتر خط سه مترو در دستور کار قرار دارد گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاشیم تا پایان شهریور‌ماه بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه به طول هفت کیلومتر را محقق کنیم.

هابیل درویش در حاشیه بازدید معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از پروژه در دست احداث خط سه مترو با بیان این مطلب اظهار کرد: در فاز نخست، بهره‌برداری از هفت کیلومتر خط‌سه متروی تهران، حدفاصل چهارراه ولیعصر تا ایستگاه شهید بهشتی تا پایان نیمه نخست سال در دستور کار قرار دارد که در تلاشیم این مهم محقق شود.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی فاز نخست خط سه متروی تهران بیش از 84 درصد پیشرفت داشته است و در این بخش از مسیر به‌دلیل نوسانات ارز مشکل تهیه ریل داشتیم که خوشبختانه این مشکل نیز برطرف شده و امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر این بخش از خط سه مترو را به بهره‌برداری برسانیم.

درویش تصریح کرد: همچنین درصورت تأمین بموقع و کامل اعتبارات مورد نیاز در نیمه دوم امسال قادر خواهیم بود که فاز دوم این خط را به طول 12کیلومتر و با 10ایستگاه حدفاصل کمربندی آزادگان تا چهارراه ولیعصر به بهره‌برداری برسانیم. وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی احداث خطوط شش و هفت متروی تهران نیز با جدیت پیگیری می‌شود که برای تکمیل و بهره‌برداری از این خطوط نیازمند تأمین بموقع اعتبارات هستیم.

درویش افزود: خط سه مترو یکی از خطوط مهم شبکه متروی تهران است که پیش‌بینی می‌شود روزانه بخش قابل‌توجهی از سفرهای شهری را تحت پوشش قرار دهد و می‌تواند نقش بسزایی در تسهیل ترددها و کاهش ترافیک در شهر داشته باشد. وی ابراز امیدواری کرد که اعتبارات مصوب و قانونی مترو امسال به‌طور کامل پرداخت شود تا براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسعه خطوط مترو با سرعت محقق شود.

کد خبر 176174
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز