همشهری آنلاین: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی تابستان در سطح بوستان های بزرگ مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: این جشنواره از اول تیر ماه آغاز شده و تا پایان این ماه هر هفته در شش بوستان بزرگ مناطق 22 گانه تهران برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد حاج آقامیر پیرامون اقدامات سازمان ورزش در ماه شعبان اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران برای تابستان امسال، برنامه های گسترده ای را در بحث اوقات فراغت در سطح مناطق 22 گانه پایتخت برگزار می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه جشنواره تفریحی ورزشی تابستان از اول تیر ماه آغاز شده است، عنوان کرد: این جشنواره در هفته اول تیر ماه در شش منطقه 1،6،13،18 و 21 در سطح بوستان های بزرگ این مناطق برگزار شده است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: این جشنواره تا آخر تیر ماه در تمامی بوستان های بزرگ مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می شود که هم اکنون در مناطق 8،3،14،15،11 و 22 از 8 تیر ماه آغاز و در حال برگزاری است.

آقامیر اظهار داشت: جشنواره تفریحی ورزشی از ساعت 17 تا 22 در سطح بوستان های بزرگ مناطق شهر تهران در حال برگزاری است که در این بوستان ها خدمات رایگان پزشکی و برنامه های فرهنگی و ورزشی برای شهروندان به اجرا در می آید که با اجرای این برنامه ها بخش عمده ای از اوقات فراغت مردم پر شده است.

وی عنوان کرد: در این بوستان ها مسابقات متعددی برای شهروندان پیش بینی شده و در بخش فرهنگی پاسخ به سئوالات شرعی آنها و در بخش پزشکی ویزیت رایگان در بحث تناسب اندام افراد نیز به انجام می رسد.

آقامیر در ادامه اظهار کرد: در جشنواره تفریحی و ورزشی اوقات فراغت در بوستان های شهر تهران برای کودکان انواع و اقسام بازی ها و برای بزرگسالان رشته های ورزشی همچون تیراندازی با کمان، بالن سواری، فوتبال دستی و پینگ پنگ دیده شده است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت در ماه شعبان هر هفته در شش منطقه از پهنه های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 176082
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز