همشهری آنلاین: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه تا پایان سال تمام مجموعه های ورزشی در حال ساخت به اتمام می رسند،گفت: سال آینده شهرداری با مشارکت مردمی و بخش خصوصی توسعه زیرساخت های ورزشی را آغاز می کند.

به گزارش تهران سما، سید محمد حاج آقامیر  با بیان این مطلب افزود: افزایش رشته های ورزشی آقایان از 24 رشته به 29 رشته و افزایش ورزش بانوان از 20 رشته به 25 رشته را امسال خواهیم داشت که انتظار افزایش 25 درصدی مشارکت مردمی را نیز داریم.

وی ادامه داد: افزایش ایستگاه های تندرستی از یک هزار و 100 ایستگاه به هزار و 760 ایستگاه، ایجاد ایستگاه های تندرستی تخصصی ویژه بانوان، افزایش رشته ورزشی جانبازان و معلولین از پنج رشته به 9 رشته برای آقایان و همچنین افزایش رشته های ورزشی از چهار رشته به 6 رشته در حوزه بانوان هم در همین راستا صورت گرفته است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: توسعه تفریحات ورزشی هم در چهار سطح تربیتی و همگانی، قهرمانی و حرفه ای تقسیم بندی شده که توسعه تفریحات را به عنوان برنامه خاص و ویژه در دستور کار و اولویت اول سازمان ورزش شهرداری قرار داده ایم.

آقامیر با بیان اینکه امسال کار جدیدی در دستور کار سازمان قرار گرفته که تجهیز مساجد به امکانات ورزشی است، گفت: البته مساجد شهر باید دارای حداقل 50 متر فضای مناسب برای این امر باشند و ما امسال صد مسجد را در قالب این برنامه مجهز خواهیم کرد.

آقامیر درباره تجهیز مدارس به ست های ورزشی نیز افزود: در مدارس و دانشگاه ها هم افزایش وسایل ورزشی را ادامه خواهیم داد و در این مورد مدارس ابتدایی دخترانه در اولویت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال تمام مجموعه های ورزشی در حال ساخت را به اتمام خواهیم رساند، گفت: از پایان سال 91 شهرداری با مشارکت مردمی و بخش خصوصی توسعه زیرساخت های ورزشی را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 173975
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز