گروه سیاسی: سیزدهمین و آخرین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه ایران دیروز با افشاگری دو شریک سابق یکی «د. س» معروف به جعبه سیاه و دیگری «ج. الف» معروف به آقای خاص پرونده بیمه همراه بود.

دیروز در این دادگاه باز نامی از مقامات دولتی ازجمله «م. ر»، استاندار تهران و یکی از فوتبالیست‌های مشهور کشور به میان آمد. نام یکی از مقامات دولتی در دادگاه پرونده بیمه به کرات ذکر شده است. چندی پیش او گفته بود که چون رئیس‌جمهور او را از جمع مردم کردستان انتخاب کرده است از روزهای اول فعالیتش در ریاست‌جمهوری تیر طعنه و اتهام بعضی‌ها متوجه‌اش شده است.

دیروز باز نام این مقام در دادگاه آمد. «ج. الف» در جلسه دادگاه دیروز ضمن ایراد برخی اتهامات به شریک سابق «د. س» گفت که من به‌صورت افتخاری در دیوان محاسبات کار می‌کردم. دکتر «م. ر» مدارکی به‌دست آورده که بعدا منتشر می‌کند و من هم نباید حرفی بزنم. وی افزود: من هیچ سوءاستفاده‌ای از موقعیت مسئولان نکردم و می‌توانید عکس من را در مطبوعات منتشر کنید تا اگر کسی شکایتی داشت مطرح کند.

«ج، الف» به اظهارات «د. س» که ادعا کرده بود به «ج. الف» بیش از 12میلیارد تومان چک داده، دو میلیارد تومان به‌صورت نقدی داده و ساختمان ولنجک را هم که شش میلیاردتومان ارزش داشته از او گرفته‌اند، تاخت و گفت: زمین مورد بحث در ولنجک متعلق به آستان قدس رضوی است؛ این زمین را در بانک بیشتر از 100میلیون تومان ارزشگذاری نکرده‌اند چطور در دادگاه قیمت آن را هفت میلیارد تومان عنوان می‌کنند. این زمین مشکل داشت و من بعد از معامله این موضوع را فهمیدم .

«ج، الف» ادامه داد: با «د، س» فعالیت‌های بازرگانی داشته‌ام و نمی‌دانستم که از من شکایت کرده‌اند. او یک روز با یکی از فوتبالیست‌های مشهور قرار گذاشت و خواست زمین سعید‌آباد را 120میلیارد تومان به او و فردی که با خودروی آزرا سفید آمده بود و نمی‌خواهم اسم او را بیاورم بدهیم. «د، س» به من گفت کاری نکن که این مشتریان بپرند.

در یکی از جلسات دادگاه اختلاس بیمه ایران، «د. س» مدعی شده بود که «ج. الف» یک خودروی لندکروز از وی به نام آقای «ت» گرفته است. این موضوع در نوبت عصر همان جلسه با واکنش «ج. الف» روبه‌رو شد و عنوان کرد که فرد موردنظر «د. س» یک متخصص ارتوپد است نه استاندار تهران اما در پایان سیزدهمین جلسه دادگاه اختلاس بیمه ایران، «د. س» در میان خبرنگاران گفت: منظور من از این فرد، استاندار تهران بود نه متخصص ارتوپدی. مه‌آفرید در خصوص پرونده بیمه ایران با اعلام شکایت از «م. ر» و «ج. الف» در دادگاه گفت: آنها از من کلاهبرداری کردند.«د. س» اظهار داشت: با وجود ادعای وکیل «ج. الف» کارشناسان رسمی تأیید کردند که «ج. الف» 12میلیارد تومان نقد و حدود هفت میلیارد تومان به وسیله چک از من دریافت کرده است. وی ادامه داد: اظهارات «ج. الف» درباره اینکه با افراد مختلف ارتباط نداشته‌ام دروغ است .

کد خبر 176028
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز