یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران یکشنبه 20 اسفند به سختی از سد تیم ملوان بندر انزلی گذشت و فاصله خود را با سایپای کرج به سه امتیاز رساند.

استقلال در بازی عقب‌افتاده از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ‌برتر موفق شد در تهران با نتیجه 2 بر یک از سد ملوان بگذرد تا خود را در همچنان در کورس قهرمانی ببیند؛ و این بار البته با امید بیشتر.

هر سه گل این بازی را بازیکنان استقلال به ثمر رساندند؛ پیروز قربانی در دقایق 46 و 74 دو بار گل‌زنی کرد؛ اولین بار برای ملوان و دومین بار برای تیم خودش. بازی تا دقیقه 89 با گل‌های قربانی در جریان بود تا این که در این دقیقه سیاوش اکبر‌پور خیال همه استقلالی‌ها را راحت کرد امید را به کاروان آشفته این تیم بازگرداند.

در همین روز اما سایپایی که تا چند هفته پیش خود را تقریبا قهرمان بالقوه لیگ برتر می‌دانست بیشتر از اکبر‌پور استقلالی‌ها را امیدوار کرد. سایپا در مشهد در برابر ابومسلم با نتییجه مساوی متوقف شد تا استقلالی‌ها سال نو را با امید قهرمانی شروع کنند.

در حال حاضر استقلال با 43 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دوم جدول قرار دارد و سایپا با سه امتیاز بیشتر در جایگاه اول قرار دارد.

دیگر بازی‌های این هفته لیگ برتر طبق برنامه در روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 17573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز