گروه شهری: شهردار تهران پس از اقامه نماز در حرم عبدالعظیم حسنی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان شهری تهران بازدیدی میدانی از روند اجرای پروژه بزرگراه امام علی به عمل آورد.

imam ali highway

بازدید شهردار تهران از بزرگراه امام علی از طرح حرم تا حرم در شهرری که نقطه انتهایی اجرای بزرگراه امام علی است آغاز شد و تا پل آغاز در تقاطع شهرک امید با بزرگراه شهید بابایی که نقطه ابتدایی پروژه است خاتمه پیدا کرد. محمدباقر قالیباف بازدید خود را پس از زیارت بقعه متبرک حضرت عبدالعظیم حسنی در ساعت 5:30 دقیقه صبح روز گذشته آغاز کرد.

در این بازدید میدانی روند پیشرفت بزرگراه، رفع معارضات ملکی و تأسیساتی باقیمانده و نیز سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی مورد بررسی قرار گرفت. وی همچنین از روند پیشرفت تقاطعات اصلی و فرعی بازدید به عمل آورد.در این بازدید صبحگاهی علاوه بر شهردار تهران، عیسی شریفی معاون امور مناطق شهرداری، محمد حسین رئیسی قائم‌مقام معاونت فنی و عمرانی شهرداری، مجتبی عبداللهی معاونت خدمات شهری، علیرضا دبیر عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و علی امام مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و برخی شهرداران مناطق حضور داشتند.

شهردار تهران در ادامه از مسیر اجرای بزرگراه که از مناطق 15، 12، هفت و هشت می‌گذرد بازدید به عمل آورد.
شهردار تهران در این بازدید پس از شنیدن گزارش مسئولان اجرایی، بر سرعت بیشتر در تملک اراضی تأکید کرد و همچنین از دست‌اندرکاران پروژه نیز به‌منظور تلاش مستمر تشکر کرد.

کد خبر 175492
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز