مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران از افزایش جایزه خوش حسابی مودیان شهرداری در صورت پرداخت نقدی خبر داد و گفت: مودیان شهرداری در صورت پرداخت نقدی عوارض خود از 22 درصد جایزه خوش حسابی برخوردار می‌شوند.

عوارض شهری

به گزارش همشهری آنلاین، حسین محمد پورزرندی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص اظهار داشت: با تصویب اعضای شورای شهر تهران، نرخ جایزه خوش حسابی پرداخت نقدی مطالبات عوارض ساختمانی شهرداری از مودیان در حوزه شهرسازی از 18 به 22 درصد افزایش یافته که فرصتی مناسب برای پرداخت مطالبات شهرداری است.

وی تاکید کرد: پیش از این برای پرداخت نقدی عوارضی همچون عوارض صدور پروانه، تراکم، مازاد تراکم پایه، تفکیک اراضی و جرایم کمیسیون ماده صد، 18 درصد تخفیف وجود داشت که فارغ از میزان بدهی مودیان منظور می‌شد.

پورزرندی تاکید کرد: با توجه به تورم 21.5 درصدی اعلامی بانک مرکزی و سپرده گذاری 18 درصد بانک ها برای سپرده گذاران، طبعا باید انگیزه پرداخت نقدی عوارض در مودیان ایجاد شود و از این رو مودیان شهرداری این امکان را دارند تا از جایزه خوش حسابی 22 درصد بهره مند شوند.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، مودیان تا 31 شهریور سال جاری فرصت دارند با پرداخت بدهی خود از جایزه خوش حسابی استفاده کنند.

وی به مودیان شهرداری تهران توصیه کرد که از این فرصت استفاده و با پرداخت نقدی بدهی خود به شهرداری تهران از 22 درصد جایزه خوش حسابی برخوردار شوند.

کد خبر 174485
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز