همشهری‌ آنلاین: به دلیل استقبال کم نظیر علاقمندان، دو اثر نمایشی"مکبث" و"عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی از ابتدای تیرماه در روزهای شنبه نیز به روی صحنه می‌روند.

نمایش

به گزارش همشهری‌‌ آنلاین، به دلیل استقبال فراوان و کم نظیر مخاطبان و علاقمندان به هنرهای نمایشی از اجرای دو نمایش"مکبث" و "عجایب المخلوقات" به دراماتورژی و کارگردانی رضا ثروتی، این نمایش‌ها از ابتدای تیرماه سال جاری در روزهای شنبه نیز میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهند بود.

نمایش‌های "مکبث" و "عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی و مدت زمان 60 دقیقه به ترتیب از ساعات 19:15 و 21 تا اواسط تیرماه سال جاری به اجراهای خود در سالن استاد سمندریان ادامه می‌دهند.

نمایش 120 دقیقه‌ای "پدر خوانده ناپلی" با ترجمه و کارگردانی بابک محمدی نیز از دیگر نمایش‌های اجرایی در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که هر روز (به استثناء روزهای شنبه) ازساعت 20 در سالن شماره یک این مجموعه به روی صحنه می‌رود.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران نیز، این روزها میزبان دو نمایش 45 دقیقه‌ای "این تابستان فراموشت کردم" به کارگردانی بهاره رهنما و "دو آدم خجالتی" کار ارشام مودبیان است.

 

کد خبر 174433

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز