دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گفت: مدیرانی که نسبت به رعایت حجاب در مدرسه توجه بیشتری داشته باشند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت؛ همچنین قصد داریم کارنامه حجاب برای مدرسه درنظر بگیریم.

محمدابراهیم محمدی‌ در گفت‌وگو با فارس افزود: برنامه‌های حجاب و عفاف منجر می‌شود تا اگر احیاناً والدین دانش‌آموزی نسبت به رعایت پوشش فرزند خود در بیرون از مدرسه کم‌توجه هستند، توجه بیشتری داشته باشند. وی بیان کرد: بر همین اساس برنامه‌ای در جهت عبرت‌آموزی دانش‌آموزان از افرادی که با عدم‌رعایت حجاب و عفاف دچار معضلات و مشکلات اجتماعی شده‌‌اند و از جایگاه ارزشمندی که به لحاظ اخلاقی، درسی و توانمندی‌های علمی و هنری داشتند، سقوط کرده‌اند درنظر گرفته شده است که می‌تواند به‌عنوان تلنگری برای دانش‌آموزان باشد. محمدی با بیان اینکه برنامه دیگر در قالب تهیه بسته تصویری با موضوع شناساندن اهداف رسانه‌های بیگانه از ایجاد بی‌تفاوتی دانش‌آموزان نسبت به رعایت حجاب است، گفت:

رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزان نسبت به مسائلی از قبیل رسیدن به تکامل و ایفای نقش‌های مهم خود در آینده غفلت ورزند که شناساندن این موضوع به دانش‌آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است. وی با اشاره به این نکته که برنامه‌هایی نیز برای دانش‌آموزانی که باحجاب هستند پیش‌بینی کرده‌ایم، ادامه داد: این برنامه‌ها به این منظور است که آنها نسبت به حجاب خود اقناع فکری پیدا کنند تا این حجاب در آینده و با حضور در دانشگاه و عرصه‌های مختلف کمرنگ نشود.

کد خبر 174391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز