مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: استاندار تهران درباره اظهارات معاون استاندار مبنی بر خسارت مترو 100 میلیارد تومانی به خط 4 مترو در پی وقوع سیلاب در فروردین ماه گفت: در خصوص برآورد خسارت مترو نباید عجله کرد.

به گزارش فارس، مرتضی تمدن در پاسخ به این پرسش که مسئولان ارشد شهرداری تهران خسارت به مترو تهران را حدود 21 میلیارد تومان برآورد کردند و استانداری برآورد صدها میلیارد تومانی در این خسارت داشته است اظهار داشت: بنده معتقدم که نباید سطحی و فوری درباره خسارت مترو صحبت کرد.

وی ادامه داد: خسارت‌های مترو، خسارت‌های پیدا و پنهان است بخشی از آن قابل ارزیابی و بخش دیگر را تا آخر نمی‌توان ارزیابی کرد.

استاندار تهران افزود: صرف‌نظر از اینکه عدد خسارت چقدر است این حادثه نشان داد که باید خود را در مقابل حوادث مشابه در تهران تجهیز کنیم.

تمدن افزود: دعوا سر این نیست که خسارت مترو 100 میلیارد بوده و یا 20 میلیارد تومان، در خصوص برآورد خسارت مترو نباید عجله کرد.

استاندار تهران گفت: اجازه دهند در فضای کارشناسی اعداد و ارقامی که در خصوص ضرر و زیان به مترو در این حادثه است را در فضای کارشناسی مورد ارزیابی قرار دهیم و اظهار نظر قطعی کنیم.

تمدن ادامه داد: تعجب می‌کنم چرا عددی بحث می‌شود بعضی‌ها دچار عصبانیت و تند‌خویی می‌شوند؛ اجازه دهیم بحث شود اگر کسی بیش از برآورد واقعی گفته باید عدد را اصلاح کند و اگر کسی کمتر از برآورد واقعی اعلام کرده باید جبران کند.

به گزارش همشهری آنلاین، در اواسط فروردین بارش شدید باران موجب بروز سیلاب در بخش هایی از خط 4 متروی تهران شد که پس از اتمام مراحل بازسازی این خط و راه افتادن ایستگاه های خسارت دیده، رئیس جمهور کمیته ای را برای برآورد خسارت تشکیل داد.

کد خبر 173947
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز