یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: منتخبین پوستر و همچنین شعر و داستان کنگره ملی حضرت زینب(س) جمعه گذشته به روی صحنه فراخوانده شدند تا با اهدای تندیس کنگره، لوح تقدیر و هدایایی از آنها تقدیر شود.

جشنواره هنری

به گزارش همشهری آنلاین، در بخش شعر و داستان که فراخوان آن توسط حوزه هنری استان قم، به عنوان متولی کمیته هنری این کنگره منتشر و با استقبال شعرا و داستان‌نویسان سراسر کشور روبرو شده بود از میان 431 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره جمعا 10 اثر برگزیده شدند.

در بخش شعر، محمد حسین انصاری نژاد از بندر عباس، محمدرضا شرافت از قم، علی فردوسی از اصفهان اشعارشان به عنوان اثر برگزیده بدون لحاظ رتبه بندی خاصی انتخاب شد و احمد علوی از قم و سید علی شکراللهی از اصفهان بخاطر اشعارشان شایسته‌ تقدیر شناخته شدند.

در بخش داستان سیده عذرا موسوی از قم به عنوان رتبه برتر کنگره در بخش شعر معرفی شد و مونا اسکندری از همدان و سیده فاطمه موسوی از قم و احسان غدیری از مشهد نفرات برگزیده این کنگره بدون لحاظ رتبه بندی شدند.

همچنین اثر آرزو مهبودی از شیراز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش پوستر نیزبرگزیدگان به قرار زیر اعلام شدند:

رضا آقابراری نفر اول، حسین شجاعی نفر دوم و محمدرضا برقعی نفرسوم. در این بخش همچنین از هادی معزی و مژگان شریعت زاده تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه کنگره ملی حضرت زینب(س) استاد مجاهدی از چهره‌های شاخص و صاحب نظر شعر آئینی کشور به روی صحنه حاضر شد و به شعرخوانی پیرامون شخصیت گرانقدر حضرت زینب(س) پرداختند.

همچنین طی دو روز برگزاری این کنگره برخی برگزیدگان بخش ادبی به نوبت پشت تریبون رفتند و اشعار خود که در وصف حضرت زینب(س) سروده بودند خواندند.

کد خبر 173527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز