همشهری آنلاین: در حالی قریب سه سال از به روز شدن وب‌ سایت شخصی علی اکبر ولایتی می‌گذرد که ولایتی در این سال‌ها علاوه بر مشاورت مقام معظم رهبری، عهده‌دار مسئولیت‌های مهم و خبرسازی نظیر دبیرکلی مجمع جهانی بیداری اسلامی نیز بوده است. با این حال وب سایت جدید ولایتی در راه است.

به گزارش همشهری آنلاین، علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه کابینه هاشمی رفسنجانی، اخیراً در حوزه بیداری اسلامی فعال شده و به نوعی کارگزار مجمع جهانی بیداری اسلامی و محور برگزاری نخستین اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی در تهران محسوب می‌شود.

بخصوص در یکسال اخیر، علی اکبر ولایتی را به سختی می‌توان بدون "بیداری اسلامی" بر روی تلکس خبرگزاری‌ها و صفحه روزنامه‌ها یافت. این درحالیست که وب سایت شخصی ولایتی در این روزهای پر خبر، سکوت کرده است.

وب سایت شخصی علی اکبر ولایتی به نشانی www.velayati.ir از اواخر سال 88 دیگر به روز نشده است. هر چند که طی اطلاعیه‌ای یک خطی به بازدیدکنندگان این وب سایت خبر داده شده که «بزودى سایت جدید راه اندازى خواهد شد». 

در نسخه فعلی وب سایت شخصی علی اکبر ولایتی، بخش‌های «با مردم در همه جاى میهن»، «فیلم‌هاى برگزیده»، «زندگینامه»، «مسئولیت‌ها»، «تألیفات»، «اخبار و رویدادها»، «آلبوم عکس» و ... قابل بازدید است.

کد خبر 173311
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز