همشهری آنلاین: فراخوان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در قالب بروشور ۴ صفحه‌ای قطع ۴A منتشر شد.

به گزارش ایلنا، فراخوان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان با شعار «تئا‌تر و نقش آن در تربیت و آموزش مخاطب» و رویکرد توجه و حمایت از تئا‌تر ویژه نوجوان در هفت بخش در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

بخش‌های جشنواره شامل مسابقه‌ کودک، مسابقه‌ نوجوان، مسابقه‌ نمایش‌نامه نویسی و نمایش‌نامه خوانی، مسابقه‌ تئا‌تر خیابانی، بخش بین‌الملل، تولیدات ویژه، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی است که مهلت ارسال لوح فشرده آثار متقاضی در بخش مسابقه کودک و مسابقه نوجوان تا اول مرداد ماه، ارزیابی و معرفی نمایش‌های برگزیده بخش مسابقه کودک و مسابقه نوجوان تا اول شهریور ماه، مهلت ارسال طرح داستانی و اجرایی در بخش خیابانی تا 10 تیر ماه، معرفی طرح‌های برگزیده بخش خیابانی 25 تیر ماه، مهلت دریافت لوح فشرده اجرا تا اول شهریور ماه و مهلت ارائه‌ آثار برای بخش مسابقه نمایش‌نامه‌نویسی تا 15مرداد ماه اعلام شده است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان در مهر ماه سال جاری در شهر تاریخی همدان به دبیری شهرام کرمی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 173180

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز