همشهری آنلاین: وزیر علوم ، تحقیقات فناوری در بازدید از سازمان امور دانشجویان گفت: :صندوق رفاه دانشجویان و اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج به منظور ارائه مجموعه خدمات دانشجویی در یک مکان به زودی به محل سازمان امور دانشجویان منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر کامران دانشجو اظهار داشت: تجمیع تمام بخشهایی که به دانشجویان خدمات ارائه می دهند در یک محل موجب می شود تا ارائه این خدمات در کمترین زمان ممکن و به نحو بهتری انجام شود و حتی در هزینه و وقت دانشجویان صرفه جویی شود.

وزیر علوم یادآورشد: ایجاد سازمان امور دانشجویان که ردیف بودجه مستقل و درآمد اختصاصی دارد و به شکل هیات امنایی اداره می شود ، این امکان را خواهد داد تا این مجموعه بتواند با تدوین سیاستها و برنامه ریزی های کارشناسی برای ارائه بهتر خدمات به دانشجویان تصمیم گیری کند.

در این دیدار دکتر محمود ملاباشی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تاکید بر نقش سیاستگذاری و برنامه ریزی سازمان امور دانشجویان گفت: تصدی گری سازمان امور دانشجویان با واگذاری و تفویض اختیار به دانشگاهها در ارائه خدمات دانشجویی کاهش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات دانشجویی به صورت الکترونیکی از برنامه های اصلی سازمان امور دانشجویان جهت تسریع در انجام خدمات و نیز کاهش مراجعات حضوری است.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بسیاری از اختیارات کمیسیون‌های موارد خاص به دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های مادر واگذارشده است و بسیاری از خدمات دانشجویی نیز از قبیل انتقال و میهمانی، بورس، آزمون زبان و ارزشیابی مدارک تحصیلی از طریق سامانه های اینترنتی ارائه می‌شود.

کد خبر 172478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز