گروه شهری: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهردار تهران تاکید کرد: اگر مترو تجهیزات لازم را به موقع دریافت کند، باید 2 میلیون سفر روزانه مترو در پایان سال 91به بیش از 4 میلیون سفر برسد.

به گزارش ایسنا، سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران همچنین با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه حمل‌ونقل عمومی از برنامه سند چشم‌انداز عقب نیست، افزود: حوزه‌هایی همچون بودجه‌ریزی، حسابرسی سالانه و ایجاد شفافیت مالی نیز از دیگر بخش‌هایی است که در آن از برنامه جلو هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی نیز کاملا از سند چشم‌انداز جلوتر هستیم، افزود: با این حال، برخی مشکلات از نظر زیرساختی وجود دارد که باید دولت هم برای رفع آن کمک کند و در این بخش دچار عقب‌ماندگی هستیم. وی ادامه داد: به‌عنوان مثال، در پروژه‌های شهری باید زیرساخت‌های لازم برای عبور شبکه‌های آب و برق با حمایت دولت ایجاد شود تا به این ترتیب شهرداری بتواند در حوزه‌های زیرساختی نیز نقش خود را به‌طور کامل ایفا کند.به گفته هاشمی، در حوزه کلان کشور، مدیریت شهری از سند چشم‌انداز عقب است اما در تهران و برخی کلانشهرها تاکنون به تکالیف پیش‌بینی شده به درستی عمل شده است.

کد خبر 171487
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز