همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر حضور تمام اصولگرایان مجلس نهم در جلسه شنبه هفته آینده گفت: پیشنهاد کرده بودم که در جلسه روز شنبه تمام اصولگرایان به همراه آقای لاریجانی به جلسه دعوت شوند و فکر کنم این قضیه پذیرفته شد.

فارس نوشت: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر وحدت حداکثری میان اصولگرایان مجلس نهم گفت: کسانی که مبانی مشترک با هم دارند، نباید رو به روی هم قرار بگیرند.

وی افزود: گرایش‌های متعددی در بین اصولگرایان وجود دارد ولی به هر حال اصولگرایان باید زیر یک چتر واحد فعالیت کنند.

توکلی ادامه داد: بنده پیشنهاد کرده بودم که در جلسه روز شنبه تمام اصولگرایان به همراه آقای لاریجانی به جلسه دعوت شوند و فکر کنم این قضیه پذیرفته شد و دوستان نیز این کار را انجام دادند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار داشت: در جلسه‌ای که قرار است روز شنبه برگزار شود، باید همه دوستان حضور داشته باشند و در مورد ریاست مجلس بررسی‌های لازم را انجام دهند و در پایان هر کدام از دوستان که رای آورد، دیگران به آن فرد کمک کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم مجلس نهم با تفاهم کار خود را آغاز کنند تا مشکلات مردم راحت‌تر حل شود و به ویژه در برابر دولت که کارنامه بدی در تمکین به قانون دارد، فعالیتش را پی بگیرد.

کد خبر 171454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز