یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوانی که در جنایتی فجیع دختر جوان عراقی را پس از کشاندن به خانه‌اش به قتل رسانده و مثله کرده بود، با تایید حکم اعدامش ، یک گام دیگر به چوبه دار نزدیک شد.

این حادثه وحشتناک عصر بیست‌و یکم شهریور 84 و هنگامی فاش شد که زن جوانی پس از بازگشت به خانه خود در خیابان فلاح ، در جلوی در حیاط، همسر خود را در حالی که کیسه مشکی رنگ در دست داشت و از او می‌خواست به خانه نرود دید،   این زن با تصور اینکه شوهرش در نبودن او دست به کار خلافی زده است، به سرعت به خانه پای گذاشت و در کمال ناباوری با جسد مثله شده زنی روبه‌رو شد که در داخل خانه افتاده بود.
زن جوان که از دیدن این منظره وحشتناک شوکه شده بود، ماجرا را به ماموران کلانتری 161 اطلاع داد و به این ترتیب لحظاتی بعد با گزارش موضوع بازپرس جنایی پایتخت و کارآگاهان ویژه بررسی قتل با حضور در صحنه جنایت تحقیقات خود را آغاز کردند و در نخستین مرحله با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی مشخص شد جسد متعلق به زن جوانی به نام فرح است که در آن نزدیکی زندگی می‌کرده و زمان جنایت نیز برای خرید نان از خانه خارج شده است .
پلیس جنایی تهران در شاخه دیگری از تحقیقات توانست در  مدت کمتر از 24 ساعت از فرار مرد جنایتکار وی را در بوستان  ملک دستگیر کند و به این ترتیب وی با اعتراف به قتل در توضیح ماجرا گفت: لحظاتی قبل از جنایت با زن جوان در خیابان برخورد کردم و او را در غیاب همسرم به بهانه‌ای فریب داده و  به خانه کشاندم، اما وقتی که وی در خانه متوجه نقشه شوم من شد، شروع به داد و فریاد کرد، من که دستپاچه شده بودم برای ساکت کردن او جلوی دهانش را گرفتم  و سپس گلویش را آنقدر فشار دادم تا اینکه جان باخت، بعد از آن برای آنکه راز جنایتم فاش نشود او را مثله کردم و می‌خواستم جسد را به این طریق از خانه خارج کنم که همسرم سر رسید و راز جنایتم فاش شد. با این اعترافات وقتی پرونده مرد جوان که دارای 3 سابقه کیفری بود در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری قرار گرفت، پس از دفاعیات این مرد قضات دادگاه وی را گناهکار شناخته و به قصاص نفس (اعدام) و به اتهام جنایت بر میت به پرداخت دیه محکوم کردند. با تایید این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور، جوان جنایتکار یک گام دیگر به اعدام نزدیک شد.
کد خبر 17130

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز