همشهری‌آنلاین: مسئول روابط عمومی کل سپاه در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر دخالت سپاه در امر انتخابات مجلس و حمایت از برخی کاندیداها هرگونه دخالت در انتخابات را رد کرد.

سردار رمضان شریف

سپاه نیوز نوشت: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با رد هرگونه دخالت سپاه در انتخابات اخیر مجلس اظهار داشت: سپاه وامدار هیچ جریان و جبهه سیاسی نبوده و هرگز خود را در دایره محدود آنها تعریف نکرده و نخواهد کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سپاه وصایای امام راحل (ره) و منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه عدم دخالت نظامیان در سیاست را همواره نصب العین خود قرار داده است خاطرنشان کرد: تجربه به ما آموخته است بعد از برگزاری هر انتخابات در کشور اشخاص و جریان‌های سیاسی ادعای دخالت سپاه را مطرح می‌کنند و بر این اساس در انتخابات اخیر مجلس قبل از مرحله اول و نیز در آستانه مرحله دوم رسماً عدم جانبداری خود از اشخاص و جناح‌های سیاسی را به اطلاع افکار عمومی رسانده است که مستندات آن نیز در سایت خبری رسمی سپاه [سپاه نیوز] موجود است، البته توقع آن بود که شاهد تکرار چنین ادعاهایی نباشیم.

وی افزود: اینکه هر از گاهی برخی اشخاص و جریان‌ها با طرح ادعاهای غیر واقعی و نخ نما شده، فرصتی را برای ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه فراهم آوردند تا هجمه علیه سپاه را مهندسی و عملیاتی کنند اقدام ناپسندی است که علاقمندان به انقلاب و نظام به آن به دیده تأمل و تردید نگاه می‌کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به باز بودن راه قانون برای رسیدگی و برخورد با تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: در کشور ما ساز و کارهای لازم برای برخورد قانونی با هر نوع تخلف انتخاباتی پیش بینی شده است و از کسانی که مدعی دخالت سپاه در امر انتخابات هستند به قاطعیت می‌خواهد مستندات خود را ارائه کنند.

سردار شریف در پایان از مجلس محترم شورای اسلامی که با هوشمندی و درایت همواره در برابر اتهامات و هجمه‌های رسانه ای دشمن، مدافع و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و فرزندان ملت ایران در این نهاد مردمی و انقلابی را مورد حمایت قرار داده است قدرشناسی و تأکید کرد: بدیهی است سپاه حق پیگرد حقوقی مدعیان دخالت سپاه در انتخابات را برای خود محفوظ می‌داند.

کد خبر 171299
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز