همشهری‌آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ کتاب «شرح اسم» (زندگی‌نامه‌ مقام معظم رهبری) توضیحاتی ارائه داد.

ایسنا نوشت: سیدمحمد حسینی درباره‌ انتشار کتاب «شرح اسم» که گویا به مدت یک روز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد، عنوان کرد: معمولا کتاب‌هایی که مربوط به امام (ره) و یا رهبر معظم انقلاب باشند، به مؤسسه‌ تنظیم و نشر آثار امام و یا مؤسسه‌ای که مربوط به مقام معظم رهبری است، ارسال می‌شوند. درباره‌ این کتاب طبق اقداماتی که صورت گرفت، قرار بر آن شد که ما مانع توزیع آن شویم تا آخرین اصلاحات بر روی آن صورت گیرد. بعد از انجام این اصلاحات، این کتاب در حد وسیع منتشر خواهد شد و قطعا مورد توجه جامعه نیز قرار خواهد گرفت.

وزیر ارشاد یادآور شد: در نمایشگاه امسال کتاب هم از این کتاب به دلیل آن‌که با رهبر معظم انقلاب ارتباط دارد، علاقه‌مندان بسیاری داشت؛ اما با این وجود، برای توزیع مجدد این کتاب باید منتظر بود تا تأیید نهایی بر روی آن صورت بگیرد.

چندی پیش، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از نویسنده و ناشر کتاب «شرح اسم؛ زندگی‌نامه‌‌ حضرت‌ آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (۱۳۵۷ - ۱۳۱۸)» اعلام کرد، این کتاب به دلیل «وجود اغلاط مختلف تاریخی و غیرتاریخی» موفق به دریافت مجوز نشر از مؤسسه‌‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی نشده است.

 کmoreتاب "شرح اسم" مجوز دفتر حفط و نشر آثار رهبری را ندارد

کتاب «شرح اسم» به قلم هدایت‌الله بهبودی از سوی مؤسسه‌ مطالعات و پژوهش‌های سیاسی به چاپ رسید.

کد خبر 171278
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز